Beoordeling DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

Van Weerden Poelmanweg 4 -6, 3768 MN  Soestduinen, Nederland
Met spa- en beauty centre, zwembad en fitness

Alle beoordelingen 49

8.0
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.3
Service
8.1
Kwaliteit ontbijt
8.2
Prijs/kwaliteit
7.4

Stel (50-) 22

7.9
Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
7.6
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.2
Prijs/kwaliteit
5.7

Stel (50+) 20

8.3
Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.3
Service
8.3
Kwaliteit ontbijt
8.5
Prijs/kwaliteit
7.0

Ouders met kinderen 3

8.2
Kwaliteit kamer
7.8
Hotel algemeen
8.3
Service
8.7
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.7

Gezelschap vrienden/familie 4

8.2
Kwaliteit kamer
8.1
Hotel algemeen
8.4
Service
8.2
Kwaliteit ontbijt
7.5
Prijs/kwaliteit
7.9

Alle beoordelingen

76% van de gasten raadt DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen aan.

7.9
- Stel (50+) -

"Hotel uitgezocht op eerdere ervaringen met Hilton elders. Ondanks boeking van type kamer, bleek ander type uitgegeven te zijn. Minibar was leeg (later bleek dat je daarvoor eerst naar de receptie dienst te gaan om eea daar te kopen. Kluis functioneerde niet, double bed ipv twins zoals besteld, courtesy koffie op de kamer in de vorm van Nescafe zakjes is een afknapper en past niet bij high level hospitality zoals verwacht van Hilton. Ontbijtzaal was afgeladen, gasten graaiden, selectie was beperkt. Restaurant bood een matige selectie. Personeel was doorgaans attent en hulpvaardig."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
7.0
5.8
- Stel (50-) -

"De mevrouw van de front desk was niet duidelijk over wat we precies hebben betaald en wat in onze pakket zat. Daarnaast krijg je aan het einde van je verblijf een rekening waar er ook niet duidelijk op staat waarvoor je het betaald. Er mist veel transparantie en duidelijkheid. Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding niet de moeite waard. "

Tip: als je van plan bent om alleen bij de hotel te blijven dan kan het wel de moeite waard zijn. Maar houd er rekening mee dat als je met de OV bent het erg lastig wordt om bezienswaardigheden te bezoeken.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.0
Hotel algemeen
6.0
Service
5.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.1
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.5
- Stel (50-) -



Tip: Prachtig wandelen bij de korte duinen. Eten bij statione passo.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
9.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.5
- Ouders met kinderen -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.2
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.8
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
7.0
6.1
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
-
Service
5.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
4.0
9.0
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
9.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
7.7
- Gezelschap vrienden/familie -



Tip: Je moet er wel op uit trekken om je te vermaken omdat rondom het hotel veel natuur is tenzij je van golfen houd. Er is wel een zwembad/fitness ruimte en zelfs een wellness faciliteit. Het restaurant is netjes en goed en er is voldoende keus voor het ontbijt. Het waren 2 leuke dagen.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0