Beoordeling Hotel De Paasberg

Arnhemseweg 20 -22, 6711 HA  Ede Gld, Nederland
Vlakbij Nationaal Park De Hoge Veluwe, met Aziatisch getint restaurant

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Hotel De Paasberg.

Alle beoordelingen 38

7.2
Kwaliteit kamer
6.8
Hotel algemeen
7.0
Service
8.1
Kwaliteit ontbijt
7.7
Prijs/kwaliteit
7.4

Stel (50-) 8

7.2
Kwaliteit kamer
6.8
Hotel algemeen
7.2
Service
7.9
Kwaliteit ontbijt
5.8
Prijs/kwaliteit
7.3

Stel (50+) 21

7.1
Kwaliteit kamer
6.7
Hotel algemeen
7.0
Service
7.6
Kwaliteit ontbijt
6.6
Prijs/kwaliteit
6.9

Ouders met kinderen 1

6.4
Kwaliteit kamer
5.9
Hotel algemeen
7.0
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5

Gezelschap vrienden/familie 1

6.9
Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
5.6
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0

Single 7

6.8
Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
6.3
Service
8.3
Kwaliteit ontbijt
2.1
Prijs/kwaliteit
7.1

Alle beoordelingen

20% van de gasten raadt Hotel De Paasberg aan.

6.9
- Waddinxveen - Single

"Bij aankomst bleek ik door een fout van het hotel niet ingeschreven te staan. Het hotel was vol. Receptie heeft geprobeerd of er plek was in andere hotels. Ook allemaal vol, behoudens een suite voor 2 nachten in 4* hotel de Rehorst. Daar 2 nachten verbleven. De rekening ging naar de Paasberg. Laatste nacht verbleven in de Paasberg. Alles keurig door receptie van de Paasberg afgehandeld."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.9
Hotel algemeen
5.6
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.3
- Huizen - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
6.2
Service
7.2
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.8
- Gouda - Stel (50+)

"Prima ligging. Dicht bij het Centrum en tegelijkertijd bij de bossen en hei. Renovatie is wel nodig. Personeel bijzonder vriendelijk"

Tip: Ga zeker het centrum in, Nog een TV gekocht. Ga ook lekker fietsen in de nabijgelegen bossen en geniet van restaurant boerderij Mosel.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.2
Hotel algemeen
8.4
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5
8.1
- Westland - Stel (50-)



Tip: De nabij gelegen bossen zijn prachtig voor een herfstwandeling. Lekker eten bij Sushi-restaurant 'mama San'!

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.5
Hotel algemeen
8.3
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.9
- Zevenhuizen - Stel (50+)

"Kamer was 40 jaar oud. De badkamer was dat ook. De inrichting was ook zeker 40 jaar oud en de kamer had nog enkelglas en dat is zeer gehorig. Alles was wel heel en de kamer was goed schoon. Badkamer met gordijn. Bedden waren prima. Personeel gewoon goed en ontbijt sober, maar alles was er."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.6
Hotel algemeen
6.4
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
6.4
- Amsterdam - Ouders met kinderen

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.9
Hotel algemeen
7.0
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5
5.8
- Purmerend - Stel (50+)

"personeel super vriendelijk personeel twee man voor hele hotel een man voor receptie en bar tegelijk daar buiten twee dames voor schoon maak kamers openbaar ruimtes wordt niks aan gedaan bv asbakken tweedagen niet geleegd dus over de grond terrassen worden niet schoongemaakt"

Tip: stadje leuk en gezellig

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.6
Hotel algemeen
5.5
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0
5.5
- - - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.6
Hotel algemeen
6.2
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0
4.4
- Schipborg - Stel (50+)

"Dit hotel heeft kennelijk sinds een half jaar andere eigenaren. Wij reizen een keer of vier per jaar, meestal via Weekendje weg, naar een hotel. Dit was zo slecht dat we iedereen aanraden: nooit heengaan. Tenzij je een kamer wilt met een blinke muur achter het raam. Geen stoelen op de kamer en een kapotte lamp bij je bed en zonder wekker, en een lekkende wc, dan kun je het overwegen. Maar als je bij je ontbijt een broodje wilt, dan zou ik het niet doen. Want in twee grote manden, ieder één broodje voor alle gasten en 15 minuten wachten op nog 7 harde bolletjes (ik denk van de Aldi)nee, dat was het niet voor ons. Over het beleg nog maar te zwijgen. Van ons mag het bescheiden zijn, maar de kwaliteit hoort goed te zijn en je moet toch ook voldoende broodjes voor handen hebben. Voor ons nooit weer dit hotel!"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
4.6
Service
4.8
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
4.0
6.9
- Leidscshendam - Gezelschap vrienden/familie

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
5.6
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0