Beoordeling Novotel Maastricht

Sibemaweg 10, 6227 AH  Maastricht, Nederland
Aan de rand van Maastricht met verwarmd buitenzwembad

Alle beoordelingen 157

7.7
Kwaliteit kamer
7.8
Hotel algemeen
7.7
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
7.2
Prijs/kwaliteit
7.5
De eindcijfers zijn gebaseerd op alle beoordelingen van de afgelopen 365 dagen

Stel (50-) 25

8.1
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.8
Service
7.5
Kwaliteit ontbijt
7.4
Prijs/kwaliteit
7.6

Stel (50+) 62

8.3
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.7
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
7.1
Prijs/kwaliteit
6.5

Ouders met kinderen 10

8.2
Kwaliteit kamer
7.7
Hotel algemeen
7.7
Service
7.3
Kwaliteit ontbijt
7.4
Prijs/kwaliteit
7.4

Gezelschap vrienden/familie 59

8.4
Kwaliteit kamer
8.1
Hotel algemeen
7.9
Service
7.9
Kwaliteit ontbijt
7.8
Prijs/kwaliteit
7.5

1

8.0
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0

Alle beoordelingen

96% van de gasten raadt Novotel Maastricht aan.

Vanwege Covid-19 hebben wij tussen 13 maart en 2 juni geen beoordelingsverzoeken verzonden.

7.9
- Stel (50+) -



Tip: Ondanks Corona een heerlijke stad en vriendelijke mensen

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
-
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
-
8.0
- Stel (50-) -



Tip: Bij ontbijt in het weekend , kan het niet zo zijn dat gasten lang moeten wachten op warme gerechten (gebakken ei, bacon en dergelijke).

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
-
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
-
8.1
- Stel (50-) -

"Net hotel met zeer vriendelijk personeel! Prima naar ons zin gehad."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0
8.8
- Gezelschap vrienden/familie -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
8.6
- Gezelschap vrienden/familie -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
9.0
7.7
- Stel (50+) -

"Wat een ongezellige, donkere, onaantrekkelijke entree; het zag er uit alsof het hotel gesloten was. Om ons aan te melden moesten we een kwartier wachten; er was één iemand aan de balie, die met één iemand bezig was. Na 15 minuten kwam er iemand bij. Van een shuttel-busje was geen sprake, waar we over gelezen hadden. En de ligging was echt 'het einde' van de stad en dat voor een mystery hotel We hebben het wel eens beter getroffen! Vanuit het warme centrum van Maastricht naar the middle of nowhere! Vriendelijke groet, P.Roos "

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
6.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
4.5
- Ouders met kinderen -

"Ja, ik heb zeker nog klachten die ik kwijt wil. Ik heb dit hotel geboekt als een Mystery Hotel. Dat doe ik nooit meer! Het is heel slecht bevallen. Bij aankomst in de kamer bleek dat er al iemand ons voor geweest te zijn, het zeepje was opengemaakt, er lag een extra bed uitgeklapt, er had iemand op het bed gezeten, etc. We kregen daarna een andere kamer. Maar zoals er via jullie site staat aangegeven bij het Mystery Hotel waar het om gaat was er helemaal geen gratis pendelbus naar de stad. Best essentieel voor een hotel dat 3 km uit het centrum ligt en waar 2 keer per uur een bus naartoe gaat. Ook was er geen scooter verhuur service, zoals wel vermeld staat op de site van het hotel. Wel kon je fietsen huren, behoorlijk duur vond ik, 15 euro per dag en dat alleen om naar het centrum te komen. Ik wilde daarom m'n zoontje van 9 achterop nemen maar alle achterbanden waren slap en ze hadden geen pomp, of konden die in ieder geval niet vinden. Maar wat ik echt belachelijk vond is dat de kamers niet werden schoongemaakt! Hoezo?! Dat is toch de reden dat je een hotel boekt en geen aibnb of iets dergelijks? Na mijn vraag waarom dat zo was, kreeg ik als antwoord: 'Om het contact tot een minimum te beperken.'Huh?! Het klinkt als een makkelijke bezuiniging onder het mom van de coronaregels. Het lijkt me juist van belang dat de kamers schoongemaakt worden? En bovendien is er toch helemaal geen contact met de schoonmakers? Ook hadden we een koelkastje in de kamer, daar zat niets in maar kon je zelf wat instoppen, maar dat ding deed het niet. Het ontbijt was heel minimaal, croissantjes, chocopasta en dat soort dingen waren al snel op en werden niet aangevuld. Als klap op de vuurpijl was er de tweede ochtend geen warm water om te douchen. Ik heb het verblijf in het Novotel dan ook als erg belabberd ervaren. Voor mij nooit meer, en ook geen Mystery Hotel, want er worden je dingen beloofd die niet waargemaakt kunnen worden blijkbaar. Ik vraag me overigens af of dit echt een 4-sterrenhotel is? Dat kan ik me haast niet voorstellen.Ik zou het dan ook zeer op prijs stellen als ik in ieder geval een deel van de kosten krijg teruggestort. Dit hotel heeft de korte vakantie van mij en mijn zoontje behoorlijk verpest. Ik meld me in eerste instantie bij jullie en niet bij het hotel zelf, omdat ik via jullie heb geboekt. Ik hoor graag van jullie. Maike Senders maike.senders@talpanetwork.com"

Tip: Boek geen Mystery Hotel!

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
6.0
Service
4.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.1
- Stel (50+) -

"Parkeren voor gasten te hoge prijs "

Tip: De grotten zijn mooi

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.3
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.9
- Stel (50-) -

"Helaas kun je als je buiten op het terras zit zelf binnen je eten en drinken bestellen. "

Tip: Let op! Eten en drinken moet jezelf bestellen binnen als je buiten op het terras zit. Bediening komt buiten geen bestelling opnemen!

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
7.0
1 2 3 4 5 6 7 ... 15 16