Beoordeling Bastion Hotel Maastricht Centrum

Boschstraat 27, 6211 AS  Maastricht, Nederland
In het centrum van Maastricht

Alle beoordelingen 35

7.9
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.2
Service
8.1
Kwaliteit ontbijt
7.5
Prijs/kwaliteit
7.5
De eindcijfers zijn gebaseerd op alle beoordelingen van de afgelopen 365 dagen

Stel (50-) 13

7.7
Kwaliteit kamer
7.7
Hotel algemeen
7.9
Service
7.6
Kwaliteit ontbijt
7.6
Prijs/kwaliteit
7.3

Stel (50+) 16

8.1
Kwaliteit kamer
7.9
Hotel algemeen
8.0
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
7.4
Prijs/kwaliteit
7.7

Ouders met kinderen 1

8.2
Kwaliteit kamer
7.5
Hotel algemeen
8.8
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0

Gezelschap vrienden/familie 5

8.0
Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
7.9
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.8

Alle beoordelingen

88% van de gasten raadt Bastion Hotel Maastricht Centrum aan.

Vanwege Covid-19 hebben wij tussen 13 maart en 2 juni geen beoordelingsverzoeken verzonden.

7.0
- Stel (50+) -

"Het ontbijt was erg rommelig. Zeker in deze Corona tijd. Veiligheid was hierdoor niet aanwezig. 2 x ontbeten waarbij in beide gevallen het buffet niet volledig in orde was. Denk Aan de aanvulling als geen bestek, geen brood, geen servies, Geen beleg op tijd bij gevuld."

Tip: Eten bij haven achter hotel. Top

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
7.0
7.7
- Stel (50-) -

"Slecht geregeld ontbijt:bestek onvoldoende, vieze tafels,eten niet tijdig aangevuld, chaotisch"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
9.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
8.0
9.0
- Stel (50+) -



Tip: Zitjes ontbijt iets verder van elkaar

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
9.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
8.1
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
5.5
- Stel (50-) -



Tip: Het ontbijt is een grote tegenvaller. Gelukkig zijn er genoeg ontbijt zaken in de buurt.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
6.0
Service
6.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.1
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.2
- Stel (50-) -

"Via jullie boeken was 45 euro duurder als via het hotel zelf. I.v.m. cadeaubon gedaan, anders niet."

Tip: Ja niet gebruiksvriendelijk. Ik wilde selecteren op datum en plaats. Dit ging in de ene webbrowser meteen goed, maar als ik via Google de link aan klikte moest ik behoorlijk zoeken om daar te komen.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
6.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0
7.5
- Stel (50+) -

"Vorig jaar ook in dit hotel geweest, toen was het prima. Deze keer was het ontbijt maar zozo , zal wel door de verbouwing komen maar het viel tegen En we hadden zaterdagavond geen warm water, dus niet kunnen douchen tot 2 keer toe naar de receptie geweest want interne telefoon werkte niet. Zondagmorgen was het euvel nog niet verholpen dus dat werd letterlijk en figuurlijk een koude douche !!!!. En bij de receptie werd er erg lauw op gereageerd, we waren niet de enige. Vond het een teleurstellend einde aan een fijn weekend"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
7.0
8.9
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
9.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
6.5
- Stel (50+) -

"Het hotel mag wel een grondige schoonmaak/ opknapbeurt ondergaan"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.0
Hotel algemeen
6.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0