Beoordeling Best Western Plus Amsterdam Airport

Vuursteen 1, 2132 LZ  Hoofddorp, Nederland
Met binnen zwembad en fitness

Alle beoordelingen 9

6.5
Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
7.5
Service
5.8
Kwaliteit ontbijt
6.0
Prijs/kwaliteit
6.0
De eindcijfers zijn gebaseerd op alle beoordelingen van de afgelopen 365 dagen

Stel (50-) 3

7.1
Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.7
Service
7.3
Kwaliteit ontbijt
7.7
Prijs/kwaliteit
5.3

Stel (50+) 2

6.6
Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
7.0
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
6.0
Prijs/kwaliteit
6.0

Gezelschap vrienden/familie 4

8.2
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
7.8
Kwaliteit ontbijt
8.5
Prijs/kwaliteit
8.0

Alle beoordelingen

73% van de gasten raadt Best Western Plus Amsterdam Airport aan.

Vanwege Covid-19 hebben wij tussen 13 maart en 2 juni geen beoordelingsverzoeken verzonden.

5.3
- Stel (50+) -

"Ik heb een klacht t.a.v. het hotel en een opmerking/klacht voor wat betreft de aanbeveling voor dit hotel door weekendje weg. Dit komt namelijk niet overeen met de huidige gang van zaken bedrijfsvoering van dit hotel. Er is minimale bezetting personeel, personeel wat er is, is mogelijk geen vast personeel weinig kennis van zaken. Bij aankomst werd ons gevraagd nogmaals de kosten te betalen men wist niet hoe om te gaan met een boeking door bookit.com Zoals omschreven op de site van weekendje weg is het restaurant en bar geopend vanaf 11:00 uur. Wij kwamen rond 14:30 aan en konden niets te eten of te drinken krijgen, restaurant was niet open. Hiervoor kon je bij de buren terecht vanaf 17"00 uur. Ook was de bar niet open. Wanneer je geluk had kon de receptioniste tussendoor je een drankje aanbieden, echter wist ze bijvoorbeeld niet waar de rode wijn stond. Ze was zichtbaar geirriteerd dat ze werd gevraagd door gasten die een drankje wilden. Ook wist ze niet hoe ze de kosten op een kamer moest zetten. Wij zijn uitgeweken naar de mc Donalds voor wat drinken en wat te eten. De kamer was ijskoud. De verwarming hebben wij aangezet bij aankomst, echter was het tegen 18:00 uur nog koud, de termostaat stond standaard op 18 . De buitenmuur waar het bed tegen stond gaf tocht af waardoor de temperatuur niet opliep.Dit is gemeld bij de balie echter weREd er gezegd dat hier niets aan toen was, de monteur mogelijk pas zondag kon komen wij dan al weer weg waren. We hebben uiteindelijk een stoel tussen de deur en de gang gezet om warme lucht vanuit de gang in de kamer te krijgen. Het ontbijt was redelijk, de broodjes werden gepast afgebakken echter niet goed. Ook de grote afbakbroden die je kunt snijden waren half afgebakken dit is gemeld bij de balie later. Mogelijk en ook zo te dien waren de 2 jongens die in het restaurant aanwezig waren geen vast personeel. Bij het uitchecken klopte werd ons nogmaals gevraagd de kamer te betalen ook de toeristenbelasting die wij bij aankomst hadden betaald was nergens meer zichtbaar. De manager moest erbij komen, bleek dat men niet wist hoe je met betalingen via bookit.com moet omgaan. Dit was nog niet alles, de rekening van het restaurant was 2 maal zo hoog, al het genuttigde was 2 maal gerekend en er stonden drankjes op die niet waren genuttigd. Al met al een chaotische boel daar in dit hotel. Onvoldoende vast personeel, men weet nergens van terwijl je voor deze prijs toch wel iets anders mag verwachten. Verzoek aan jullie is dan ook om op de site duidelijk te vermelden dat er pas vanaf 17:00 uur iets genuttigd kan worden bij het Bastion hotel, de buren. Het eigen hotel alleen maar ontbijt wordt genuttigd. Mensen die tot 17"00 uur er zijn kunnen niets in het hotel krijgen. "

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.0
Hotel algemeen
7.0
Service
5.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
4.0
7.7
- Gezelschap vrienden/familie -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
6.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.1
- Gezelschap vrienden/familie -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.0
- Stel (50-) -

"Wij hadden in eerste instantie in oktober hier willen overnachten. Door een foutje van ons was er iets misgegaan bij de boeking betreft de datum. Wij konden de datum niet meer wijzigingen, wat wij erg raar vonden. Dus bleef de datum staan in januari en zijn wij dus "verplicht"een nachtje hier naar toe, Toen wij in de kamer de televisie aanzetten, kwamen wij erachter dat wij alleen buitenlandse zenders op de tv hadden. Gebeld met de receptie, die ons vertelde dat dit klopte......heel raar in een hotel in Nederland.... De medewerker gaf aan dat hij iemand zou sturen die er meer verstand van had, maar we hebben de hele avond niemand gezien of gehoord. Mijn dochter heeft het uiteindelijk zelf maar uitgevonden Bij het uitchecken werd er niet gevraagd, of ons verblijf naar wens was. Niet erg netjes..... Kortom, wij zullen dit hotel niet weer boeken"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.7
- Gezelschap vrienden/familie -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
9.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.9
- Stel (50+) -

"Niet naar Ned 2 kunnen kijken ; geen beeld ..?"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.3
- Stel (50-) -

"Bed was niet mooi opgemaakt, dit geeft al meteen een ander beeld."

Tip: Op de kamer hing een hele sterke onaangename geur. Ik en mijn vriend werden er misselijk van. Een combinatie tussen een rioollucht en een erg chemische luchtverfrisser. We hebben zelf luchtjes gespoten maar de geur kwam snel terug. Ook was de badkamer niet goed schoon, op de klep van de wc rok houder zaten vlekken, net als op de spiegel.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.0
Hotel algemeen
7.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.3
- Gezelschap vrienden/familie -

"wij vroegen ons af waarom het toilet zo laag bij de grond is en de rekjes voor de handdoek zo hoog?"

Tip: Bezoek aan Zandvoort, Haarlem, Amsterdam en de gehele kust

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.0
- Stel (50-) -



Tip: Restaurant van het hotel ernaast (bastion) was wat minder.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0