Beoordeling Best Western Plus Amsterdam Airport

Vuursteen 1, 2132 LZ  Hoofddorp, Nederland
Met binnen zwembad en fitness

Alle beoordelingen 9

7.7
Kwaliteit kamer
7.8
Hotel algemeen
8.0
Service
7.9
Kwaliteit ontbijt
8.2
Prijs/kwaliteit
6.7
De eindcijfers zijn gebaseerd op alle beoordelingen van de afgelopen 365 dagen

Stel (50-) 3

7.1
Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.7
Service
7.3
Kwaliteit ontbijt
7.7
Prijs/kwaliteit
5.3

Stel (50+) 3

7.8
Kwaliteit kamer
7.3
Hotel algemeen
7.3
Service
5.0
Kwaliteit ontbijt
5.0
Prijs/kwaliteit
5.0

Gezelschap vrienden/familie 3

8.4
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.3
Kwaliteit ontbijt
8.7
Prijs/kwaliteit
8.0

Alle beoordelingen

78% van de gasten raadt Best Western Plus Amsterdam Airport aan.

Vanwege Covid-19 hebben wij vanaf 13 maart geen beoordelingsverzoeken verzonden.

8.1
- Gezelschap vrienden/familie -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.0
- Stel (50-) -

"Wij hadden in eerste instantie in oktober hier willen overnachten. Door een foutje van ons was er iets misgegaan bij de boeking betreft de datum. Wij konden de datum niet meer wijzigingen, wat wij erg raar vonden. Dus bleef de datum staan in januari en zijn wij dus "verplicht"een nachtje hier naar toe, Toen wij in de kamer de televisie aanzetten, kwamen wij erachter dat wij alleen buitenlandse zenders op de tv hadden. Gebeld met de receptie, die ons vertelde dat dit klopte......heel raar in een hotel in Nederland.... De medewerker gaf aan dat hij iemand zou sturen die er meer verstand van had, maar we hebben de hele avond niemand gezien of gehoord. Mijn dochter heeft het uiteindelijk zelf maar uitgevonden Bij het uitchecken werd er niet gevraagd, of ons verblijf naar wens was. Niet erg netjes..... Kortom, wij zullen dit hotel niet weer boeken"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.7
- Gezelschap vrienden/familie -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
9.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.9
- Stel (50+) -

"Niet naar Ned 2 kunnen kijken ; geen beeld ..?"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.3
- Stel (50-) -

"Bed was niet mooi opgemaakt, dit geeft al meteen een ander beeld."

Tip: Op de kamer hing een hele sterke onaangename geur. Ik en mijn vriend werden er misselijk van. Een combinatie tussen een rioollucht en een erg chemische luchtverfrisser. We hebben zelf luchtjes gespoten maar de geur kwam snel terug. Ook was de badkamer niet goed schoon, op de klep van de wc rok houder zaten vlekken, net als op de spiegel.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.0
Hotel algemeen
7.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.3
- Gezelschap vrienden/familie -

"wij vroegen ons af waarom het toilet zo laag bij de grond is en de rekjes voor de handdoek zo hoog?"

Tip: Bezoek aan Zandvoort, Haarlem, Amsterdam en de gehele kust

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.0
- Stel (50-) -



Tip: Restaurant van het hotel ernaast (bastion) was wat minder.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.2
- Stel (50+) -

"Inchecken duurde erg lang met 1 persoon aan de balie ondanks lange rij mensen"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
7.0
8.3
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
-
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
-