Beoordeling Grand Hotel Ter Duin

Hogeweg 55, 4328 PB  Burgh Haamstede, Nederland
Luxe hotel aan de voet van de duinen met restaurant, Grand Café en zwembad

Alle beoordelingen 21

7.6
Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
7.7
Service
8.3
Kwaliteit ontbijt
7.7
Prijs/kwaliteit
6.6
De eindcijfers zijn gebaseerd op alle beoordelingen van de afgelopen 365 dagen

Stel (50-) 5

7.9
Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
7.8
Service
8.4
Kwaliteit ontbijt
7.8
Prijs/kwaliteit
7.0

Stel (50+) 9

7.6
Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.6
Service
6.3
Kwaliteit ontbijt
6.4
Prijs/kwaliteit
4.6

Ouders met kinderen 3

8.2
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
5.3
Kwaliteit ontbijt
5.3
Prijs/kwaliteit
5.3

Gezelschap vrienden/familie 4

7.6
Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.2
Service
6.2
Kwaliteit ontbijt
5.2
Prijs/kwaliteit
5.0

Alle beoordelingen

87% van de gasten raadt Grand Hotel Ter Duin aan.

Vanwege Covid-19 hebben wij tussen 13 maart en 2 juni geen beoordelingsverzoeken verzonden.

7.9
- Gezelschap vrienden/familie -

"bediening in de lounge was zeker wel vriendelijk, maar duurde lang voordat je geholpen werd."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.3
- Gezelschap vrienden/familie -

"Afstand van parkeerplaats naar hotel is lastig vanwege de trappen."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.3
- Stel (50+) -

"we hebben gemeld dat onze kamer niet schoon en fris was en dat is de volgende ochtend in orde gemaakt"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.0
Hotel algemeen
6.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
7.0
7.5
- Stel (50+) -

"Het was 's nachts nogal warm hetgeen het slapen niet bevorderde. Ook vonden we erg vreemd dat er betaald moet worden voor het parkeren en dat ook nog eens voor 2 dagen (dus 14 euro) terwijl wij er 1 nachtje waren. In wezen als er nieuwe gasten komen die dat ook betalen moeten dubbel op!!"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
6.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0
6.8
- Stel (50+) -

"De wastafel in de douche was lek, de douchecabine was aangetast door kalk, spinnenwebben aan de mure"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.2
- Stel (50-) -



Tip: Hondvriendelijk hotel. Fitness ruimte is heeeeeel uitgebreid! Personeel wat er werkt is heel vriendelijk. Kleine minpuntjes voor ons waren:geen veganistische opties bij het ontbijt en de parkeerplekken waren schaars. Voor de rest is alles in orde, mooi hotel op een goeie locatie.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.5
- Stel (50-) -

"de wellness faciliteiten waren slecht. stoombad was dicht, finse sauna was niet warm, heel vochtig en heel slecht onderhouden. zwembad was vrij koud."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.1
- Ouders met kinderen -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.3
- Ouders met kinderen -



Tip: ga vooral langs bij Neetje Jans en eten op het strand bij sand en pepper

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.9
- Stel (50+) -

"Diner: te kleine menukaart / prijs en kwaliteit niet best!! Bediening met loshangende haren. "

Tip: N.V.T

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
6.0
Service
-
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
-