Beoordeling Boetiek Hotel BonAparte-Lochem

Lochemseweg 37, 7244 RR  Barchem, Nederland
Stijlvol hotel in mooi stukje Gelderland, met zwembad, sauna en solarium

Alle beoordelingen 24

8.0
Kwaliteit kamer
7.9
Hotel algemeen
8.2
Service
8.2
Kwaliteit ontbijt
8.2
Prijs/kwaliteit
7.4
De eindcijfers zijn gebaseerd op alle beoordelingen van de afgelopen 365 dagen

Stel (50-) 5

8.2
Kwaliteit kamer
7.8
Hotel algemeen
8.4
Service
6.4
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
6.0

Stel (50+) 16

7.9
Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
7.6
Service
8.2
Kwaliteit ontbijt
7.9
Prijs/kwaliteit
7.8

Gezelschap vrienden/familie 2

7.9
Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
6.0

1

8.6
Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0

Alle beoordelingen

84% van de gasten raadt Boetiek Hotel BonAparte-Lochem aan.

Vanwege Covid-19 hebben wij tussen 13 maart en 2 juni geen beoordelingsverzoeken verzonden.

8.0
- Stel (50-) -

"Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend gegeten in het restaurant."

Tip: Mooi wandelgebied

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.5
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
6.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0
7.1
- Gezelschap vrienden/familie -

"Probeer de bed te fixen in de boetiek kamer. "

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.6
- Gezelschap vrienden/familie -

"Klantenservice is prima."

Tip: Uitermate geschikt voor wandelen en fietsen. Erg mooie bosrijke omgeving.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
9.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
9.0
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
9.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
8.5
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.8
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0
8.3
- Stel (50+) -

"K108. Betreft de badkamer. Voor oudere mensen moeilijk douchen. Weinig ruimte om onder kraan te staa"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.6
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.7
- Stel (50+) -

"De kamer (208) was ontzettend gehorig, zowel van buitenaf kwam veel lawaai van de redelijk drukke weg voor het hotel langs, als van naastgelegen kamer. Had ik niet verwacht. Kamer 'DeLuxe' had volgens de beschrijving een ligging 'aan achter/tuin/voorzijde van het hotel'. Wij zaten aan de voorkant = geen succes want erg gehorig en daardoor veel lawaai van het verkeer. De kamer was ook 'gelegen op bijzondere locaties in het hotel'. Inderdaad hetzelfde verhaal, maar bijzonder lees ik in 1e instantie als positief onderscheidend maar in dit geval was het niet positief. Ook de 'keuze uit waterpretbad, luxe inloopdouche en bubbelbad' was 'obv beschikbaarheid'. Ik had om een bad gevraagd maar dat was er blijkbaar niet meer, ook geen communicatie over geweest. Onze kamer was bij aankomst niet klaar, ook al waren wij er na 15.00 uur. De receptioniste kwam niet verder dan 'ja, het is niet anders'. Toen ik 2 koffie bestelde tijdens het wachten werd me die uiteindelijk aangeboden. Het ontbijt viel zwaar tegen; geen buffet maar een dienblad met een cafetariazakje met brood en op mijn vraag wat er in zat voor brood, zei de serveerster 'van alles wat'. Nou - niet echt/echt niet. Zeer beperkte keus, geen mogelijkheid tot vers omeletje/roerei/spek/bacon. Geen verse jus d'orange. Niets van het 'uitgebreid genieten van ons Gelders ontbijt'. Bij aankomst had de receptioniste gevraagd of er dieetwensen waren en had ik doorgegeven dat ik vegetariër ben. Maar dat we het diner a la carte gingen gebruiken. Daarop zei ze 'ja, het is voor het ontbijt'....maar - heel slecht!- de vleeswaren en kaas lagen op hetzelfde schaaltje PLUS tegen elkaar aan. Dat is echt niet fijn. Bij vertrek vroeg de receptioniste of alles naar wens was geweest en toen wij 'mwah' zeiden, vroeg ze wat dat was, want dan kon ze misschien iets uitleggen. Verkeerde houding, woordkeuze en interpretatie. Wij hadden daar geen vertrouwen in dus 'laat maar'. Kortom prima hotel als je doorsnee gast bent en niet echt veel gewend/verwend. Als vegetariër vond ik het hoofdgerecht ('gegrilde courgette, truffel en voorjaarsgroente') eerder een 'aardappelpuree, gebakken kruimels en wat groente' een betere omschrijving. En de prijs is best flink dus een minibakje patat met mayonaise zou er gratis bij mogen, ipv voor een toeslag van 3 euro."

Tip: Lochemse berg is mooi om te wandelen, wel risico op verdwalen haha. Eten bij Bonaparte is a la carte erg prijzig, in Lochem zelf zijn veel prima eetgelegenheden. Mooie omgeving. Veel senioren met ebikes in het hotel. Parkeerterrein 'uitgebreid' met naastgelegen weiland.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
7.0