Beoordeling Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo

Loolaan 556, 7315 AG  Apeldoorn, Nederland
Gelegen tegenover Koninklijk Paleis Het Loo

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo.

Alle beoordelingen 34

7.8
Kwaliteit kamer
7.8
Hotel algemeen
7.8
Service
7.9
Kwaliteit ontbijt
7.6
Prijs/kwaliteit
7.2

Stel (50-) 12

8.1
Kwaliteit kamer
7.9
Hotel algemeen
8.2
Service
8.4
Kwaliteit ontbijt
7.8
Prijs/kwaliteit
7.6

Stel (50+) 20

8.0
Kwaliteit kamer
8.1
Hotel algemeen
8.1
Service
8.1
Kwaliteit ontbijt
7.3
Prijs/kwaliteit
7.1

Ouders met kinderen 1

7.9
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.4
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0

Gezelschap vrienden/familie 1

8.2
Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0

Alle beoordelingen

71% van de gasten raadt Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo aan.

8.6
- Amsterdam - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.8
Hotel algemeen
8.5
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
9.0
7.5
- Nieuwveen - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.7
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
8.3
- Leiderdorp - Stel (50+)

"Zeer prettig personeel die ruim voldoende aandacht gaven aan de hotelgasten. Wij hebben Jurgen en Menno als zeer goed ervaren. Zij hadden voor ons een luisterend oor en gaven ons, 50+ enigszins met beperking en ook andere gasten, op een aangename leuke manier goede tips om in de omgeving te kunnen doen. Werden zelfs netjes rondgeleid door het hotel om de faciliteiten w.o. het zwembad te zien. Zelf hadden we het zwembad niet kunnen vinden omdat t niet goed werd aangegeven. We begrepen dat het hotel wordt gerenoveerd. Wij kregen nog een oudere kamer maar deze was keurig en leuk uitzicht met balkon."

Tip: Wij hebben bezocht: prachtige Grote kerk Apeldoorn en genoten vd klanken van t orgelmuziek, het centrum van Apeldoorn, heerlijk gewandeld rondom Het Loo, lekker gegeten en gedronken in het restaurant van het Bastion Hotel zelf. De volgende ochtend vroeg naar Apenheul. In t begin liep je met velen naar binnen maar op een gegeven moment waaieren de bezoekers uit.. ook door veel speelmomenten voor kinderen. Teruggelopen via mooie tuinen Berg en Dal.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
8.8
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.2
- Amsterdam - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.1
Hotel algemeen
8.6
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.5
- Den Haag - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.8
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.8
- Sittard - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.2
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.1
- LANAKEN - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
8.0
7.5
- Zuilichem - Stel (50+)

"We hadden een super weekend met mooi fiets en terrasjesweer, Apeldoorn is een mooi startpunt voor een fietstocht, welke kant je ook op fietst. Dit hotel ligt op een mooie plaats.En daarna kun je goed uitrusten op goede bedden in dit hotel."

Tip: Houd je van gevarieerd, lekker eten? Ga naar wokrestaurant Sprengenhorst in Wenum-Wiesel, dit is ong. 10 min. fietsen vanaf het hotel.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
6.8
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
8.0
5.9
- Krimpen aan den IJssel - Stel (50+)

"Vanwege het warme weer dit hotel 1 dag van te voren geboekt omdat dit voorzien was van een zwembad waar wij ons erg op verheugden. Na inchecken op onze kamer en op zoek te gaan naar zwembad werd ons verteld dat dit buiten gebruik was. Hetgeen van te voren niet vermeld was.Onze kamer had geen ramen die open zonder dit bij 31 graden. Wij moesten naar terras waar maar 4 vuile tafels stonden die allemaal bezet waren en heel het verblijf niet schoongemaakt werden. Wij waren genoodzaakt om elders buiten te gaan zitten. Als compensatie voor de grote teleurstelling konden wij een drankje van het huis krijgen. Na aanhoren van onze klacht werd er een klachtenformulier bij receptie door de receptionist ingevuld met de mededeling dat het hoofdkantoor snel contact met ons zou opnemen en ons zou compenseren. Na drie x zelf telefonisch contact opgenomen te hebben werd na overleg met de klachtenmanager een compensatie van 28 euro toegezegd. Hier was verder niet over te praten. Een hele slechte ervaring met Bastion hotel."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
5.9
Service
5.2
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0
8.3
- Zoetermeer - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.3
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
6.5