Beoordeling Van der Valk Theaterhotel Almelo

Schouwburgplein 1, 7607 AE  Almelo, Nederland
Luxe hotel met theater en uitstekende restaurants

Alle beoordelingen 44

8.3
Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.2
Service
8.6
Kwaliteit ontbijt
8.9
Prijs/kwaliteit
7.8
De eindcijfers zijn gebaseerd op alle beoordelingen van de afgelopen 365 dagen

Onbekend 1

7.8
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0

Stel (50-) 16

8.0
Kwaliteit kamer
7.8
Hotel algemeen
7.6
Service
8.4
Kwaliteit ontbijt
8.7
Prijs/kwaliteit
7.0

Stel (50+) 24

8.4
Kwaliteit kamer
8.3
Hotel algemeen
8.0
Service
8.2
Kwaliteit ontbijt
8.5
Prijs/kwaliteit
7.7

Ouders met kinderen 1

8.5
Kwaliteit kamer
8.8
Hotel algemeen
7.8
Service
8.7
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0

Gezelschap vrienden/familie 2

8.2
Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.5
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0

Alle beoordelingen

86% van de gasten raadt Van der Valk Theaterhotel Almelo aan.

8.6
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.7
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
8.6
- Stel (50-) -



Tip: Als eerst een melding dat de opgenomen restaurants op de site best vermeld mag worden dat dit niet allemaal inpandig is. Het was niet vervelend, maar de verwachting was toch anders ofwel het is wat onduidelijk. Buitenom een heerlijk verblijf is mij als gast opgevallen dat er heel veel vergissingen werden gemaakt bij bestellingen welke door een ander persoon van de bediening werden gebracht. Onduidelijk is voor mij dat als er een bestelling werd gebracht, bijvoorbeeld eten vanuit de keuken het personeel altijd aan het zoeken was voor wie het bestemd was. Of ze liepen direct naar de juiste tafel en noemde en verkeerd gerecht waardoor de gasten aangaven dat het niet voor hun was. Waardoor de zoektocht alsnog begon. Het bovenstaande gebeurde voornamelijk in de foyer en bar. Het was vermakelijk om te zien, maar het lijkt me voor het hotel niet gewenst.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.8
- Stel (50+) -

"Er is te weinig zitmogelijkheden. Na het theater leuke live muziek maar geen zitplaatsen. Beetje jammer. Nu waren we verplicht om naar onze kamer te gaan waar we de muziek op 5 hoog wel konden horen maar niet van konden genieten"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.0
Service
-
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
-
8.9
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
8.6
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.5
- Stel (50+) -

"Garnalen cocktail was zeer groot verschil viel tegen"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.7
- Stel (50-) -

"kamers zijn nogal gehoorig. Je hoort bubbelbad etc van andere kamers."

Tip: enschede bezoeken

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.2
- Stel (50+) -

"Verwarming kamer was niet warm te krijgen hebben we gemeld is niet opgelost, geen handdoeken en ker"

Tip: Nee

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
7.0
6.9
- Stel (50-) -

"Bij aankomst hadden wij een kamer die zwaar onder de maat was. Kapotte gordijnen, kapotte lamp, sigarettenpeuken op het balkon, erg stoffig. Wij zijn vervolgens omgeboekt naar een andere kamer. Na het eten bij Solera (restaurant Van der Valk) zijn mijn partner en ik allebei erg ziek geweest. Dat heeft de hele nacht geduurd en ook de volgende dag. Dit heb ik gemeld bij zowel Solera als Van der Valk zelf. Zij gaven aan geen verdere klachten te hebben ontvangen middels het reviewformulier. Dit formulier zou iedere gast ontvangen. Wij hebben dit formulier niet ontvangen en in het kader van de AVG lijkt het mij onwaarschijnlijk dat iedereen dit formulier ontvangt. Op zaterdagavond bleek er een feest te zijn in de hal (onder onze kamer. Dit feest (met band) duurde tot 1 uur! Daarna werd er opgeruimd en gingen de gasten naar hun kamer. Uiteindelijk was het om 2.30 uur rustig. De receptioniste heeft bij de check in vergeten dit aan ons door te geven. Dit vind ik echt onacceptabel en dat heb ik ook duidelijk aangegeven. Het voorstel van Van der Valk was om één keer het ontbijt te vergoeden a € 30,-. Dit voorstel hebben wij afgewezen. Het weegt niet op tegen de geleden schade. Het vervelende van het hele verhaal is dat wij dit weekend cadeau hebben gekregen van onze kinderen. Zij hebben hard gespaard om ons een cadeau te geven maar helaas is het niet gelopen zoals wij hadden gehoopt. Wij wachten nu op een reactie van het hotel. "

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
4.0