Beoordelingen

We vinden het belangrijk dat je tips en ervaringen over je korte vakantie kunt delen met andere gasten. Daarnaast horen we ook graag de punten die wij of de hotels kunnen verbeteren. Daarom sturen we je 5 dagen na terugkomst een enquête waarin je deze ervaringen, tips en opmerkingen kwijt kunt.

We zullen beoordelingen nooit aanpassen of verwijderen. Uitzonderingen hierop zijn reacties puur uit vandalisme of waarin discriminatie, racisme, obsceen taalgebruik en andere onethische zaken voorkomen. Hierin worden woorden vervangen of eventueel ook verwijderd. Dit gebeurt altijd in overleg met de gast.


Waaruit bestaat het eindcijfer?
Je beantwoordt een aantal vragen waarmee je de volgende 5 onderdelen beoordeelt:

• Kwaliteit van de kamer
• Hotel algemeen
• Service
• Kwaliteit van het ontbijt
• Prijs/kwaliteit verhouding

Vind je de kwaliteit van het ontbijt zeer belangrijk, dan weegt dit onderdeel zwaarder mee. Zo ben je er zeker van dat je eindcijfer overeenkomt met je beleving.


Het totaalcijfer op de website
Aangezien de kwaliteit van een hotel kan verbeteren of verslechteren is het totaalcijfer gebaseerd op minimaal 5 beoordelingen van de afgelopen 365 dagen. Zijn er minder dan 5 beoordelingen in het afgelopen jaar dan wordt het cijfer en de beoordelingen niet getoond. Oudere beoordelingen blijven wel staan maar wegen niet meer mee in het totaalcijfer dat bij het hotel getoond wordt.


Wanneer staat mijn beoordeling op de site?
Vanaf 5 beoordelingen tonen we de cijfers en reacties op Weekendjeweg.nl. Het eindcijfer en de cijfers van de 5 onderdelen zijn gebaseerd op alle beoordelingen.


Uitzonderingen
Er zijn uitzonderingen waarbij een hotel volledig opnieuw beoordeeld wordt. Dit gebeurt bijvoorbeeld wanneer een hotel wordt overgenomen of wanneer het volledige hotel is gerenoveerd. Hierbij kijken we per geval of beoordelingen voor die datum worden verwijderd.

Vragen? Start chat