Contact

Bellen met ons service centre

Wegens grote drukte op ons Service Centre zijn wij telefonisch niet altijd bereikbaar. Dit staat dan aangegeven bovenaan de website.

Mailen met ons service centre

De e-mails die wij ontvangen behandelen wij op volgorde van aankomstdatum, het kan dus zijn dat je pas over enkele dagen reactie van ons ontvangt.

Wij hopen op uw begrip. Onze excuses voor het ongemak.

Meest gestelde vragen


Al gemaild, maar nog geen reactie ontvangen?

Heb je nog geen bericht van ons ontvangen, ook als je een vraag had over een aankomstdatum die inmiddels in het verleden ligt?

Wij zijn bezig met al je vragen, vaak wachten wij op antwoorden van je accommodatieverschaffer. Op dit moment geven wij vanwege extreme drukte voorrang aan gasten die de komende dagen op vakantie gaan en in onzekerheid verkeren over hun vakantie. Wij vragen je om je geduld je hoort zo spoedig mogelijk van ons.

Wij zijn je online platform waar je je vakantie heeft geboekt. Wij kunnen dus geen beslissingen nemen of invloed uitoefenen over de alternatieven die je geboden zijn. In sommige gevallen kan het zelfs zijn dat je geen geld terug kunt krijgen van uw accommodatieverschaffer, omdat je onder bepaalde specifieke voorwaarden heeft geboekt.


Wijzigen van je reservering

Vul onderstaand formulier in.

Wij zullen contact opnemen met het hotel om je reservering om te boeken naar een andere aankomstdatum. Wij kunnen geen enkele garantie bieden dat dit (kosteloos) mogelijk is. Wij zijn als reisagent afhankelijk van het akkoord van de accommodatieverschaffer, er kunnen dus extra kosten aan verbonden zijn.

Mijn wijzigingsverzoek

LET OP: er kunnen extra kosten verbonden zijn aan het verblijf op de nieuwe datum

Na akkoord van de accommodatieverschaffer ontvangt je van ons een nieuwe bevestiging per email. Indien er geen akkoord wordt afgegeven of er extra kosten zijn zullen wij contact met je opnemen via email.


Annuleren van je reservering

Mail je reserveringsnummer en reden van annuleren naar cancel@bookit.nl

Wij zullen contact opnemen met het hotel om je reservering te annuleren. Wij kunnen geen enkele garantie bieden dat dit (kosteloos) mogelijk is. Wij zijn als reisagent afhankelijk van het akkoord van de accommodatieverschaffer, er kunnen dus kosten aan verbonden zijn.

Als de accommodatieverschaffer akkoord geeft voor een kosteloze annulering, ontvangt je van ons een annuleringsbevestiging per email. Wanneer je bij het boeken gebruik heeft gemaakt van de Weekendjeweg.nl Cadeau Card, ontvangt je een nieuwe cadeau card per email.

In het geval dat je het bedrag van de boeking al aan ons hebt betaald, kunnen we helaas niet het geld retourneren, maar ontvangt je van ons het reeds betaalde bedrag in de vorm van een Weekendjeweg.nl Cadeau Card. Deze wordt per e-mail verzonden en kan tot één jaar na ontvangst verzilverd worden bij het maken van een boeking op Weekendjeweg.nl of Bungalows.nl.

Indien er kosten verbonden zijn aan de annulering nemen wij contact met je op via email.


Andere vragen

Mail je vraag naar info@weekendjeweg.nl


Laatst gewijzigd op: 18-11-2020

Controleer hier of er reisbeperkingen gelden vóór u boekt en naar een accommodatie reist in het buitenland, Link: https://www.nederlandwereldwijd.nl/reizen/reisadviezen

Mogelijk is reizen alleen toegestaan voor bepaalde doeleinden en is recreatief reizen specifiek niet toegestaan. De maatregelen veranderen continu, daarom raden we u aan om regelmatig te controleren of er updates zijn.

Houd ook de website van de Rijksoverheid in de gaten voor de laatste update omtrent maatregelen t.a.v. het coronavirus, Link: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19

Update Buitenland

Maak en boek geen reizen naar het buitenland tot medio januari 2021, tenzij strikt noodzakelijk.

Bekijk hier actuele informatie omtrent reizen naar België Link: https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/belgie/reizen/reisadvies

Bekijk hier actuele informatie omtrent reizen naar Duitsland Link: https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/duitsland/reizen/reisadvies

Update Binnenland

Vakantie in Nederland

Bekijk hier actuele informatie omtrent reizen binnen Nederland. Jij bent zelf verantwoordelijk voor de naleving hiervan. Link: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/reizen-en-op-vakantie-gaan/op-vakantie-in-nederland


Kan ik veilig in een hotel verblijven?

Als je je afvraagt of je veilig in een hotel kunt verblijven, dan kun je er van uitgaan dat hotels hun verantwoording nemen en de nodige maatregelen hebben getroffen omtrent het Covid 19-virus. Hierbij volgen zij de richtlijnen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en de overheid. Jij dient de extra maatregelen en instructies van de medewerkers van het hotel ter plaatse in acht te nemen en na te leven.


Kan ik mijn boeking wijzigen naar een andere datum?

Wil je jouw boeking wijzigen, dan adviseren wij je contact op te nemen met Weekendjeweg.nl. Wij kunnen dan contact opnemen met het hotel om te informeren of het mogelijk is om jouw boeking kosteloos te wijzigen naar een andere aankomstdatum. Het is afhankelijk van het hotel of hier mogelijkheden voor zijn.


Kan ik mijn boeking annuleren?

Wil je jouw boeking annuleren, dan adviseren wij je contact op te nemen met Weekendjeweg.nl. Voor het annuleren van je boeking, zal in de meeste gevallen de reguliere annuleringsvoorwaarden aangehouden worden welke je ook terug kunt vinden op je reserveringsbevestiging.


Welke hotels zijn er gesloten?

Reisadvies binnenland
Bekijk hier de actuele informatie omtrent reizen in Nederland.

Reisadvies buitenland
Bekijk de kleurcodes per land en reisbeperkingen via Coronavirus veelgestelde vragen reizen naar het buitenland voor de laatste update en meest gestelde vragen over reizen naar het buitenland. De betekenis van kleurcodes bij reisadviezen kunt je hier vinden. Daarnaast kan het zijn dat er hotels in het buitenland tijdelijk gesloten zijn in verband met een lockdown.
Je vindt op de website van het betreffende hotel ook vaak actuele informatie omtrent Covid-19 ten aanzien van faciliteiten en maatregelen in het hotel.


Hoe weet ik welke faciliteiten er open zijn?

Je vindt op de website van het betreffende hotel vaak actuele informatie omtrent Covid-19 ten aanzien van faciliteiten en maatregelen in het hotel. Houd ook rekening met eventuele wachtrijen bij diverse faciliteiten.


Worden er extra maatregelen in het hotel genomen op het gebied van hygiëne?

Dat is zeker het geval. Je kunt denken aan bijvoorbeeld extra aandacht voor de schoonmaak, desinfecteren contactoppervlakten, plexiglas bij de receptie, desinfectie middel bij de receptie, contactloos inchecken. Informeer bij het desbetreffende hotel naar de extra maatregelen of raadpleeg de website van het hotel.


Hoe kan ik inchecken?

Het inchecken zal in de meeste hotels aangepast plaatsvinden. Je kunt bijvoorbeeld denken aan digitaal of telefonisch inchecken, de mogelijkheid tot contactloos betalen en inchecken, de beoogde 1,5 meter afstand en 1 persoon tegelijkertijd bij de receptie. Houd ook rekening met eventuele wachtrijen bij de receptie. Per hotel zal de incheck procedure verschillen.


Wat te doen op de aankomstdag wanneer iemand van mijn gezelschap koorts heeft / verkouden is?

Wij raden je aan contact op te nemen met Weekendjeweg.nl. Wij zullen voor je bemiddelen, dit betekent dat Weekendjeweg.nl je verzoek altijd aan het hotel voorlegt. Weekendjweg.nl aanvaard geen aansprakelijkheid als een hotel niet op jouw wensen in wil of kan gaan.


Wat te doen als iemand uit mijn gezelschap tijdens het verblijf in het hotel koorts krijgt / verkouden wordt?

Neem telefonisch contact op met de receptie en bespreek jouw situatie en mogelijkheden.