Contact

Wegens grote drukte op ons Service Centre zijn wij telefonisch niet bereikbaar.

Wij zijn met man en macht bezig alle mails die wij ontvangen goed af te handelen en behandelen deze op volgorde van aankomstdatum. Het kan dus zijn dat u pas over enkele dagen reactie van ons ontvangt.

Bekijk hier de brief van Karel Vos, de Managing-Director/Eigenaar van Weekendjeweg.nl.

Wij hopen op uw begrip. Onze excuses voor het ongemak.

Excuses voor het ongemak.


Al gemaild, maar nog geen reactie ontvangen?

Heeft u nog geen bericht van ons ontvangen, ook als u een vraag had over een aankomstdatum die inmiddels in het verleden ligt?

Wij zijn bezig met al uw vragen, vaak wachten wij op antwoorden van uw accommodatieverschaffer. Op dit moment geven wij vanwege extreme drukte voorrang aan gasten die de komende dagen op vakantie gaan en in onzekerheid verkeren over hun vakantie. Wij vragen u om uw geduld u hoort zo spoedig mogelijk van ons.

Wij zijn uw online platform waar u uw vakantie heeft geboekt. Wij kunnen dus geen beslissingen nemen of invloed uitoefenen over de alternatieven die u geboden zijn. In sommige gevallen kan het zelfs zijn dat u geen geld terug kunt krijgen van uw accommodatieverschaffer, omdat u onder bepaalde specifieke voorwaarden heeft geboekt.


Wijzigen van uw reservering aankomst tot 20 mei

Vul onderstaand formulier in.

Wij zullen contact opnemen met het hotel om uw reservering om te boeken naar een andere aankomstdatum. Wij kunnen geen enkele garantie bieden dat dit (kosteloos) mogelijk is. Wij zijn als reisagent afhankelijk van het akkoord van de accommodatieverschaffer, er kunnen dus extra kosten aan verbonden zijn.

Mijn wijzigingsverzoek

LET OP: er kunnen extra kosten verbonden zijn aan het verblijf op de nieuwe datum

Na akkoord van de accommodatieverschaffer ontvangt u van ons een nieuwe bevestiging per email. Indien er geen akkoord wordt afgegeven of er extra kosten zijn zullen wij contact met u opnemen via email.


Annuleren van uw reservering aankomst tot 20 mei

Mail uw reserveringsnummer en reden van annuleren naar cancel@bookit.nl

Wij zullen contact opnemen met het hotel om uw reservering te annuleren. Wij kunnen geen enkele garantie bieden dat dit (kosteloos) mogelijk is. Wij zijn als reisagent afhankelijk van het akkoord van de accommodatieverschaffer, er kunnen dus kosten aan verbonden zijn.

Als de accommodatieverschaffer akkoord geeft voor een kosteloze annulering, ontvangt u van ons een annuleringsbevestiging per email. Wanneer u bij het boeken gebruik heeft gemaakt van de Weekendjeweg.nl Cadeau Card, ontvangt u een nieuwe cadeau card per email.

In het geval dat u uw boeking al aan ons heeft betaald, kunnen we helaas niet het geld retourneren, maar ontvangt u van ons het reeds betaalde bedrag in de vorm van een Weekendjeweg.nl Cadeau Card. Deze wordt per e-mail verzonden en kan tot één jaar na ontvangst verzilverd worden bij het maken van een boeking op Weekendjeweg.nl of Bungalows.nl.

Indien er kosten verbonden zijn aan de annulering nemen wij contact met u op via email.


Andere vragen

Mail uw vraag naar info@weekendjeweg.nl