Contact

Bellen met ons service centre

Wegens grote drukte op ons Service Centre zijn wij telefonisch niet altijd bereikbaar. Dit staat dan aangegeven bovenaan de website.

Mailen met ons service centre

Wegens grote drukte op ons Service Centre zijn wij telefonisch niet altijd bereikbaar. Dit staat dan aangegeven bovenaan de website.

De e-mails die wij ontvangen behandelen wij op volgorde van aankomstdatum, het kan dus zijn dat u pas over enkele dagen reactie van ons ontvangt.

Wij hopen op uw begrip. Onze excuses voor het ongemak.

Meest gestelde vragen


Al gemaild, maar nog geen reactie ontvangen?

Heeft u nog geen bericht van ons ontvangen, ook als u een vraag had over een aankomstdatum die inmiddels in het verleden ligt?

Wij zijn bezig met al uw vragen, vaak wachten wij op antwoorden van uw accommodatieverschaffer. Op dit moment geven wij vanwege extreme drukte voorrang aan gasten die de komende dagen op vakantie gaan en in onzekerheid verkeren over hun vakantie. Wij vragen u om uw geduld u hoort zo spoedig mogelijk van ons.

Wij zijn uw online platform waar u uw vakantie heeft geboekt. Wij kunnen dus geen beslissingen nemen of invloed uitoefenen over de alternatieven die u geboden zijn. In sommige gevallen kan het zelfs zijn dat u geen geld terug kunt krijgen van uw accommodatieverschaffer, omdat u onder bepaalde specifieke voorwaarden heeft geboekt.


Wijzigen van uw reservering

Vul onderstaand formulier in.

Wij zullen contact opnemen met het hotel om uw reservering om te boeken naar een andere aankomstdatum. Wij kunnen geen enkele garantie bieden dat dit (kosteloos) mogelijk is. Wij zijn als reisagent afhankelijk van het akkoord van de accommodatieverschaffer, er kunnen dus extra kosten aan verbonden zijn.

Mijn wijzigingsverzoek

LET OP: er kunnen extra kosten verbonden zijn aan het verblijf op de nieuwe datum

Na akkoord van de accommodatieverschaffer ontvangt u van ons een nieuwe bevestiging per email. Indien er geen akkoord wordt afgegeven of er extra kosten zijn zullen wij contact met u opnemen via email.


Annuleren van uw reservering

Mail uw reserveringsnummer en reden van annuleren naar cancel@bookit.nl

Wij zullen contact opnemen met het hotel om uw reservering te annuleren. Wij kunnen geen enkele garantie bieden dat dit (kosteloos) mogelijk is. Wij zijn als reisagent afhankelijk van het akkoord van de accommodatieverschaffer, er kunnen dus kosten aan verbonden zijn.

Als de accommodatieverschaffer akkoord geeft voor een kosteloze annulering, ontvangt u van ons een annuleringsbevestiging per email. Wanneer u bij het boeken gebruik heeft gemaakt van de Weekendjeweg.nl Cadeau Card, ontvangt u een nieuwe cadeau card per email.

In het geval dat u uw boeking al aan ons heeft betaald, kunnen we helaas niet het geld retourneren, maar ontvangt u van ons het reeds betaalde bedrag in de vorm van een Weekendjeweg.nl Cadeau Card. Deze wordt per e-mail verzonden en kan tot één jaar na ontvangst verzilverd worden bij het maken van een boeking op Weekendjeweg.nl of Bungalows.nl.

Indien er kosten verbonden zijn aan de annulering nemen wij contact met u op via email.


Andere vragen

Mail uw vraag naar info@weekendjeweg.nl


Kan ik veilig in een hotel verblijven?

Als je je afvraagt of je veilig in een hotel kunt verblijven, dan kun je er van uitgaan dat hotels hun verantwoording nemen en de nodige maatregelen hebben getroffen omtrent het Covid 19-virus. Hierbij volgen zij de richtlijnen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en de overheid. Jij dient de extra maatregelen en instructies van de medewerkers van het hotel ter plaatse in acht te nemen en na te leven.


Kan ik mijn boeking wijzigen naar een andere datum?

Wil je jouw boeking wijzigen, dan adviseren wij je contact op te nemen met Weekendjeweg.nl. Wij kunnen dan contact opnemen met het hotel om te informeren of het mogelijk is om jouw boeking kosteloos te wijzigen naar een andere aankomstdatum. Het is afhankelijk van het hotel of hier mogelijkheden voor zijn.


Kan ik mijn boeking annuleren?

Wil je jouw boeking annuleren, dan adviseren wij je contact op te nemen met Weekendjeweg.nl. Voor het annuleren van je boeking, zal in de meeste gevallen de reguliere annuleringsvoorwaarden aangehouden worden welke je ook terug kunt vinden op uw reserveringsbevestiging.


Welke hotels zijn er gesloten?

Per 15 juni 2020 zijn de reisadviezen van een aantal landen van oranje naar geel gegaan. U kunt dus naar deze landen op vakantie, maar let op de risico's. Bekijk Coronavirus veelgestelde vragen reizen naar het buitenland voor de laatste update en meest gestelde vragen over reizen naar het buitenland. Je vindt op de website van het betreffende hotel vaak actuele informatie omtrent Covid-19 ten aanzien van faciliteiten en maatregelen in het hotel.


Hoe weet ik welke faciliteiten er open zijn?

Je vindt op de website van het betreffende hotel vaak actuele informatie omtrent Covid-19 ten aanzien van faciliteiten en maatregelen in het hotel. Houd ook rekening met eventuele wachtrijen bij diverse faciliteiten.
Algemene richtlijnen volgens het RIVM:

  • In restaurants, cafés en op het terras, binnen en buiten, houden gasten altijd 1,5 meter afstand tot elkaar (tenzij ze uit 1 huishouden komen). Iedereen heeft een vaste zitplaats en leeft de hygiënemaatregelen na. Voor binnen geldt per 1 juli 2020 dat reserveren en een gezondheidscheck (bent u verkouden of heeft u koorts) verplicht zijn als er plaats is voor meer dan 100 personen per ruimte (exclusief personeel). Bij een kleiner aantal gasten is dit niet verplicht. Voor terrassen buiten met ruimte voor meer dan 250 personen geldt dat zij ook verplicht zijn te werken op basis van reservering en een gezondheidscheck. Bij een kleiner aantal gasten is dit niet verplicht.
  • Per 11 mei 2020 mogen zwembaden in Nederland weer open, mits het gepubliceerde zwembad protocol kan worden aangehouden.


Worden er extra maatregelen in het hotel genomen op het gebied van hygiëne?

Dat is zeker het geval. Je kunt denken aan bijvoorbeeld extra aandacht voor de schoonmaak, desinfecteren contactoppervlakten, plexiglas bij de receptie, desinfectie middel bij de receptie, contactloos inchecken. Informeer bij het desbetreffende hotel naar de extra maatregelen of raadpleeg de website van het hotel.


Hoe kan ik inchecken?

Het inchecken zal in de meeste hotels aangepast plaatsvinden. Je kunt bijvoorbeeld denken aan digitaal of telefonisch inchecken, de mogelijkheid tot contactloos betalen en inchecken, de beoogde 1,5 meter afstand en 1 persoon tegelijkertijd bij de receptie. Houd ook rekening met eventuele wachtrijen bij de receptie. Per hotel zal de incheck procedure verschillen.


Wat te doen op de aankomstdag wanneer iemand van mijn gezelschap koorts heeft / verkouden is?

Wij raden je aan contact op te nemen met Weekendjeweg.nl zodat wij contact kunnen opnemen met het hotel betreffende uw situatie en de mogelijkheden kunnen bespreken, te denken aan bijvoorbeeld kosteloze omboeking.


Wat te doen als iemand uit mijn gezelschap tijdens het verblijf in het hotel koorts krijgt / verkouden wordt?

Neem telefonisch contact op met de receptie en bespreek uw situatie en mogelijkheden.