De prijzen van Weekendjeweg.nl

  • Zijn altijd per kamer, voor één of meerdere nachten
  • Bij de prijs staat vermeld of het inclusief of exclusief ontbijt is
  • Bij het hotel zie je bij optionele toeslagen hoeveel extra bedden er op de kamer geplaatst kunnen worden
  • De kosten van extra bedden zijn ingedeeld in leeftijdscategorieën, tijdens je reservering kun je aangeven met hoeveel personen je komt
  • De kosten voor de eventuele extra bedden worden automatisch verrekend en vermeld in het kostenoverzicht
  • Op de site zie je altijd de meest actuele prijs
  • Weekendjeweg.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor de gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie. Dat geldt ook voor reserveringen die reeds bevestigd zijn en waarvan de prijs op een kennelijke fout berust. Deze reserveringen zijn niet rechtsgeldig.

Bijkomende kosten
Naast de kosten voor je verblijf brengen wij de volgende bijkomende kosten in rekening:

  • Reserveringskosten
    €4,95 per persoon per nacht (maximaal €19,80 per reservering)
  • Toeristenbelasting
    De toeristenbelasting geldt per persoon per nacht en verschilt per gemeente. Bij de meeste hotels in Nederland en bij een aantal hotels in België wordt toeristenbelasting berekend
  • Speciale wensen
    Indien je speciale wensen hebt, vind je de kosten daarvan terug op de site bij het desbetreffende hotel. Speciale wensen zijn altijd op aanvraag.

Overboeking
Het kan helaas voorkomen dat een hotel onverhoopt is volgeboekt. In dit geval zal één van onze medewerkers zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om andere mogelijkheden met je te bespreken. Natuurlijk ben je niet verplicht om het alternatief te boeken.


Betaling

Er zijn 4 mogelijkheden van betalen:
• Betalen bij aankomst

• Betalen bij het reserveren via iDEAL
• Betalen bij het reserveren via credit card (Mastercard, Visa of American Express)

• Betalen/deelbetaling bij het reserveren middels éen van de cadeau cards die Weekendjeweg.nl accepteert

 

Tijdens het maken van de reservering wordt getoond welke betaalmethode het hotel hanteert. Niet elk hotel accepteert betalen bij aankomst.

 

Let op: Wanneer je betaling niet binnen 24 uur is ontvangen zal je reservering verwijderd worden. Hieraan kunnen kosten verbonden zijn. Heb je een opmerking of vraag over het betalen neem dan contact op met ons service centre op
020 456 40 06.

Over het algemeen betaal je bij accommodaties in Nederland, België, Luxemburg en Duitsland bij aankomst. Bij de overige accommodaties dien je middels iDeal of met creditcard te betalen. Indien je via iDeal of met creditcard dient te betalen, dan wordt dit in het laatste gedeelte van de reservering aangegeven. Vanwege extra kosten brengen wij bij betaling met creditcard € 7,00 in rekening.

Over iDEAL
iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan je internetbankierprogramma bij een online aankoop. De banken die dit bieden zijn: ABN Amro, Fortis, ING (Postbank), Rabobank en SNS Bank.

 

Wijzigingen
Indien je na reservering je reisgegevens, zoals de vertrekdatum of het reisgezelschap wilt wijzigen, kun je dit telefonisch of per e-mail, info@weekendjeweg.nl, aan ons doorgeven.

Annuleren

Wil je je verblijf annuleren? Bel 020 456 40 06 of mail naar cancel@bookit.nl. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:

  • Bij annulering tot 2 weken voor aankomstdatum is 50% van het boekingsbedrag verschuldigd.
  • Bij annulering tot 3 dagen voor de aankomstdatum is 75% van het boekingsbedrag verschuldigd.
  • Bij annulering tot de dag van aankomst is 90% van het boekingsbedrag verschuldigd en op de dag van aankomst is dat 100%.
  • Indien je bij ons een annuleringsdekking hebt afgesloten en je moet afzien van je vakantie vanwege een in de dekkingsvoorwaarden vermelde reden, dan worden de kosten die je na annulering verschuldigd bent vergoed (m.u.v. reserveringskosten en eventuele annuleringsdekkingskosten). Wij berekenen altijd de reserveringskosten en evt. de kosten van de annuleringsdekking door en zullen je daarvan een factuur sturen.

Annuleren met cadeau card

Heb je een boeking gemaakt en daarbij gebruik gemaakt van een cadeau card? Als je recht hebt  op teruggave van een bedrag dan wordt deze niet in contanten maar in de vorm van een Weekendjeweg.nl Cadeau Card uitgekeerd.

Bekijk hier de polisvoorwaarden van de annuleringsdekking.


Klachten
Je mag je klacht(en) over één van onze producten of onze dienstverlening mailen naar info@weekendjeweg.nl. We nemen je klachten altijd met uiterste zorg binnen 24 uur in behandeling en zullen deze binnen 14 werkdagen afhandelen. Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Herroepingsrecht - vallen reizen hieronder?
Nee, reizen vallen niet onder het herroepingsrecht. Thuiswinkel.org heeft een aantal uitzonderingen op het herroepingsrecht aangegeven. Zo hebben klanten geen herroepingsrecht voor boekingen met betrekking tot transportdiensten, accommodaties en recreatieve diensten.

Minderjarig?
Voor het maken van een hotel- of bungalow reservering dien je meerderjarig te zijn. Ook dient minimaal een van de gasten die verblijven meerderjarig te zijn.

 

Meer vragen?

Klik hier voor de veelgestelde vragen.

Vragen? Start chat