Beoordeling Best Western Hotel Woerden

Utrechtsestraatweg 25, 3445 AR  Woerden, Nederland
Gelegen aan de Oude Rijn

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Best Western Hotel Woerden.

Alle beoordelingen 6

6.6
Kwaliteit kamer
6.7
Hotel algemeen
6.2
Service
6.8
Kwaliteit ontbijt
6.8
Prijs/kwaliteit
6.1

Stel (50-) 1

6.1
Kwaliteit kamer
5.9
Hotel algemeen
4.3
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0

Stel (50+) 3

6.9
Kwaliteit kamer
7.4
Hotel algemeen
6.9
Service
5.8
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
7.5

Gezelschap vrienden/familie 1

8.0
Kwaliteit kamer
7.9
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0

Single 1

6.2
Kwaliteit kamer
5.6
Hotel algemeen
6.0
Service
7.5
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0

Alle beoordelingen

0% van de gasten raadt Best Western Hotel Woerden aan.

6.2
- Rozenburg - Single

"Bij aankomst viel het mij heel erg tegen dat er niet goed schoongemaakt was: er zaten haren in het doucheputje en in de wasbak. Dit werd de volgende dag pas verholpen. Ik had een kamer op de eerste verdieping en er is geen lift aanwezig: alleen een smalle trap. Ik had een zware koffer bij me en die was lastig naar boven te tillen op die smalle trap. De parkeerplaats is erg klein en krap. Ik had een kleine auto bij me en die kon ik maar net kwijt. Het hotel en de kamer zien er erg gedateerd uit. De kranen in de badkamer zien er smoezelig uit en haal in godsnaam dat vieze plakkerige douchegordijntje weg en vervang dat voor een douchescherm! Wel vriendelijk personeel!"

Tip: Woerden heeft een zeer leuk stadscentrum op loopafstand en het treinstation is op een paar minuten afstand. Met de trein sta je in nog geen 15 minuten op Utrecht centraal

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.6
Hotel algemeen
6.0
Service
7.5
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0
6.6
- Heerlen - Stel (50+)

"onvriendelijke medewerker op de dag van aankomst geen goede uitleg over ontbijt tijden etc. bij vertrek 15 minuten aan de bakie gestaan voor dat een personeels lid dat ons zag staan aan de balie eindelijk de moeite nam om ons uit te checken. parkeergarage bijna onmogelijk in te rijden als er auto's staan geparkeerd bij de ingang."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
6.1
Service
4.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
8.0
6.1
- Purmerend - Stel (50-)

"Achterstallig onderhoud (met name in de badkamer: douchgordijn hing aan ijzerdraad, pluggen uit de muur, kalk op de douchekop etc). Bedden ok maar dit hotel is sterk aan een onderhoudsbeurt toe, zeker voor de prijs die ze durven te vragen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Eigenaren, doe wat aan je hotel!"

Tip: Tijsterman restaurant

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.9
Hotel algemeen
4.3
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0
6.9
- Boskoop - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
6.9
Service
5.2
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.2
- Kerkrade - Stel (50+)

"Het ontbijt is sober. Geen poespas met Engels ontbijt of zo, alleen echt Hollands ontbijt en koffie uit de kan. Sanitair en kranen zijn echt al gedateerd en zijn aan vernieuwing toe. Op de 2e ochtend moesten we bij de receptie gaan ontbijten omdat de kleine ontbijtzaal (te klein voor zo'n hotel)gevuld zat met Chinese toeristen die aan het ontbijten waren. Schone goed (lakens en handdoeken) werden gewoon op de vloer gelegd waar iedereen overheen liep. Lekker dat ze het daarna op het bed gaan leggen. De (ouderwetse) klapdeur naar het balkon ging echt met moeite (moet je erg hard duwen) open."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.9
Hotel algemeen
7.6
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5
8.0
- Rotterdam - Gezelschap vrienden/familie

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.9
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
Vragen? Start chat