Beoordeling Maashof

Maashoflaan 1, 5927 PV  Venlo, Nederland
Klein hotel bij Venlo, grenzend aan een forelvijver

Alle beoordelingen 14

7.9
Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.2
Service
7.6
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0
De eindcijfers zijn gebaseerd op alle beoordelingen van de afgelopen 365 dagen

Stel (50-) 2

7.7
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
3.5
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
2.0

Stel (50+) 12

8.3
Kwaliteit kamer
8.3
Hotel algemeen
8.4
Service
7.7
Kwaliteit ontbijt
8.2
Prijs/kwaliteit
7.7

Alle beoordelingen

92% van de gasten raadt Maashof aan.

Vanwege Covid-19 hebben wij tussen 13 maart en 2 juni geen beoordelingsverzoeken verzonden.

7.1
- Stel (50-) -

"Geluidsoverlast keuken en restaurant kamer 4. Tot 23.15 en vanaf 06.15 uur wakker geworden door over"

Tip: zorg ervoor dat je geen kamer 3 of 4 krijgt. We hebben geluidsoverlast gehad vanuit keuken en restaurant. Tot 23.15 uur avond ivm opruimen en 06.15 ochtend klaarmaken van Ontbijt. Helaas konden ze niets voor ons betekenen. Dag ervoor nog langs geweest ander kamer niet mogelijk. En volgendr dag konden ze niets doen met het bedrag. Volledige bedrag betaald van 110 euro voor een kamer met flinke overlast. Ze wisten ervan..maar toch verhuren ze de kamers. En dat tegen volledig tarief. Goedmakertje..bij eerstvolgende overnachting een "upgrade"...tja....als ik ooit terug wil komen. Rest van Hotel Prima...maar ...coulance of denken in oplossingen helaas. Ik ben overigens nieet eerste met de klacht..zie google review.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.2
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
-
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
-
8.1
- Stel (50+) -

"nvt"

Tip: Mooie fietsomgeving

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.3
- Stel (50+) -

"Er zijn corona regels die zeer slecht worden nageleefd door gasten{met name bij ontbijt) en personeel grijpt niet in ( je moet een tijd reserveren en dit wordt niet gehandhaafd dus veel te vol) dit is erg jammer voor de gasten die zich wel willen houden aan de afspraken."

Tip: ga een maas/peel route verkennen op wat voor vervoermiddel dan ook.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
7.0
8.1
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.8
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
9.0
Service
-
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.2
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.6
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
9.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.0
- Stel (50+) -

"Matige lift, kamer moeilijk bereikbaar, geen airco (wel ventilator te leen) relatie hoge kosten"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
4.0
9.0
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
9.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0