Beoordeling Bastion Hotel Utrecht

Mauritiuslaan 1, 3526 LD  Utrecht, Nederland
Op 10 tramminuten van het centrum en de Jaarbeurs

Alle beoordelingen 8

7.0
Kwaliteit kamer
5.8
Hotel algemeen
7.5
Service
7.9
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.0

Stel (50-) 3

7.6
Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
7.8
Service
5.3
Kwaliteit ontbijt
5.7
Prijs/kwaliteit
5.0

Stel (50+) 2

7.2
Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
7.5
Service
6.8
Kwaliteit ontbijt
7.2
Prijs/kwaliteit
6.8

Gezelschap vrienden/familie 2

5.1
Kwaliteit kamer
4.9
Hotel algemeen
6.0
Service
4.7
Kwaliteit ontbijt
5.2
Prijs/kwaliteit
4.0

1

6.2
Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
6.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0

Alle beoordelingen

50% van de gasten raadt Bastion Hotel Utrecht aan.

7.7
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0
6.8
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.0
Hotel algemeen
7.0
Service
-
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
-
6.2
- -

"Bastion was voor ons eenmalig."

Tip: verhouding prijs kwaliteit is niet in orde, dat er bijvoorbeeld in de douche geen ruimte is om deze luxer te maken en dat je gewoon een douche gordijntje hebt snap ik maar vraag dan niet een prijs van een kamer met luxe badkamer, wij hadden de pech dat we

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
6.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0
7.2
- Stel (50+) -



Tip: Ja, koop geen weekendje weg bonnen, de hotelkeuze is daardoor zeer beperkt. Met cash geld kan je elk hotel boeken en was dit hotel ook fors goedkoper geweest!!! Het nadeel was dat het ontbijt tussen 06:00 en 09:00 uur was een echt zaken hotel

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.0
Hotel algemeen
8.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0
8.4
- Groningen - Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.5
Hotel algemeen
8.4
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
4.9
- Almere - Gezelschap vrienden/familie -

"Te kleine badkamer die tijdens het douchen blank kwam te staan. In de nacht veel lawaai gehad van de tussen deur die dicht klapte en van gasten of persoon die op de gang hard stonden te praten. Zeer slechte matrassen en een los laken als hoeslaken waarmee je de hele avond ruzie had. Tijdens het uitchecken gemeld van het lawaai overlast en de slechte matrassen en dat het douche putje wat niet goed door liep maar alsnog moesten we onze drankjes van de avond er voor betalen, het zou een goede service zijn geweest van het hotel om dit ons aan te bieden ipv te laten betalen. Buiten het hotel lag er ook veel sigaretten peuken en lege blikjes of flesjes. Dit is geen goede binnen komst. De rookruimte was vies en overvolle asbakken ( ook te kleine asbakken ) deze zouden regelmatig geleegd moeten worden. Bij de balie stonden medewerkers luid te praten/ roddelen waar gasten bij waren, dit kan je NIET maken als gastvrouw van een hotel. Nee voor ons niet nog een keer, gelukkig was het maar voor 1 nacht."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.6
Hotel algemeen
5.5
Service
4.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0
7.2
- Apeldoorn - Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
6.9
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5
5.4
- Bemmel - Gezelschap vrienden/familie -

"hotel was wel goed maar het ontbijt was slecht veel te weinig personeel slecht aangevuld alles was op zelfs geen kopjes voor de koffie de kamer was ook vies de verlichting op de badkamer kapot erg duur voor dit hotel"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.2
Hotel algemeen
6.5
Service
5.3
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
4.0