Beoordeling De Pelikaan Texel

Pelikaanweg 18, 1796 NR  Texel-De Koog, Nederland
Pal aan de Texelse duinen gelegen

Alle beoordelingen 60

7.9
Kwaliteit kamer
7.8
Hotel algemeen
7.9
Service
8.3
Kwaliteit ontbijt
8.2
Prijs/kwaliteit
7.4
De eindcijfers zijn gebaseerd op alle beoordelingen van de afgelopen 365 dagen

Stel (50-) 12

8.0
Kwaliteit kamer
7.8
Hotel algemeen
7.7
Service
7.9
Kwaliteit ontbijt
8.4
Prijs/kwaliteit
7.7

Stel (50+) 40

8.0
Kwaliteit kamer
7.5
Hotel algemeen
7.6
Service
7.5
Kwaliteit ontbijt
7.4
Prijs/kwaliteit
6.8

Ouders met kinderen 2

8.1
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
4.0
Kwaliteit ontbijt
3.5
Prijs/kwaliteit
4.0

Gezelschap vrienden/familie 6

8.1
Kwaliteit kamer
7.8
Hotel algemeen
8.0
Service
6.8
Kwaliteit ontbijt
6.8
Prijs/kwaliteit
6.5

Alle beoordelingen

91% van de gasten raadt De Pelikaan Texel aan.

Vanwege Covid-19 hebben wij tussen 13 maart en 2 juni geen beoordelingsverzoeken verzonden.

8.1
- Stel (50-) -

"- in coronatijd is het lastig het ontbijt goed te organiseren. Tip: het buffet in een grotere ruimte opstellen, het is nu krap, ook met de maximaal toegestane 6 personen. "

Tip: - met de huurfiets (eenvoudig te regelen via de receptie) heerlijke tochten maken vanuit het hotel! - heel dichtbij: Ecomare, opvang voor gestrande zeehonden en een informatiecentrum voor de Wadden - het strand, paal 17 en de mogelijkheden voor wandelen direct in de omgeving van het hotel.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.7
- Gezelschap vrienden/familie -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
9.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.1
- Stel (50-) -



Tip: Er is genoeg te doen op het eiland Texel .

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.4
- Stel (50+) -

"We hadden een standaard kamer geboekt. We kregen een heel klein te warm muf hok met vloerbedekking. Niet fris aangezien er ook huisdieren op mogen, hoe maak je dit schoon?daarom ruikt het dus muf op de kamer. De hele nacht raam open gezet voor stank en warmte, maar de hele nacht een gebrom van buiten gehad ,iets van ventilator of zo?vreselijk. Op de badkamer geen ruimte voor toilettas neer te zetten. De muren van badkamer waren niet schoongemaakt,erg vies en dat met het Corona virus! Op de kamer is geen koffie of thee faciliteit,dus moet je voor een kopje koffie naar het café en betalen. Het ontbijt was in 2 shifts en moest je dag vantevoren aangeven hoe laat je kwam, dus wekker zetten want binnen 1 uurtje ontbijten. Water op de kamer moet je lang laten stromen voordat het warm wordt. Bij de ingang van het hotel staat desinfectiemiddel, maar was een leeg flesje? Wij hebben 104 euro moeten betalen voor deze kamer, totaal niet in verhouding met wat je krijgt. NOOIT meer!"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
4.0
7.3
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0
8.2
- Stel (50+) -

"Informatie over Bus(OV) niet voldoende"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
-
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
-
7.9
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
-
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
-
7.9
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.6
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
7.0
7.9
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
1 2 3 4 5 6