Beoordeling Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel

Heereweg 89, 1871 ED  Schoorl, Nederland
Heerlijk familiehotel in de duinen, met sauna en zwembad

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel.

Alle beoordelingen 60

7.3
Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
6.9
Service
7.8
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.8

Stel (50-) 7

7.2
Kwaliteit kamer
7.3
Hotel algemeen
6.8
Service
7.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.4

Stel (50+) 43

7.7
Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
7.4
Service
8.3
Kwaliteit ontbijt
8.2
Prijs/kwaliteit
7.4

Ouders met kinderen 5

7.6
Kwaliteit kamer
7.8
Hotel algemeen
6.9
Service
8.2
Kwaliteit ontbijt
7.7
Prijs/kwaliteit
7.4

Gezelschap vrienden/familie 4

7.6
Kwaliteit kamer
7.3
Hotel algemeen
7.5
Service
8.1
Kwaliteit ontbijt
7.9
Prijs/kwaliteit
7.0

Single 1

8.2
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.5
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
6.5

Alle beoordelingen

68% van de gasten raadt Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel aan.

7.3
- Nijverdal - Stel (50+)

"Prima hotel qua entree en restaurant cq ontbijtzaal, ook hadden we een ruime kamer,maar echter afwerking vloer, wanden, plafond en badkamer zeer gedateerd en aan een update/renovatie toe."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
6.8
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
8.0
- Lopikerkapel - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.9
Hotel algemeen
7.4
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.7
- Melick - Ouders met kinderen

"Op zich goed hotel.Maar doordat het hotel in al die jaren , regelmatig, van eigenaar is veranderd, zie je dat er steeds stapsgewijs gewerkt wordt aan het achterstallig onderhoud.Helaas de parkeersituatie en file bij het ontbijtbuffet is nog steeds een ramp. Aan het personeel ligt het niet, dat doet hun uiterste best.Het management moet nog de nodige stappen maken en prioriteiten stellen. Maar dan zal Fletcher wel de middelen moeten geven.En dat zie je nog onvoldoende terug."

Tip: Brasserie IJgenweis , met het bezoekerscentrum, om de hoek prima lokaties om te verpozen, zeker ook met kinderen.Restaurant de Viersprong zeer aan te bevelen.En de Berenkuil op weg naar het strand , om even te pauzeren.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
6.8
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5
5.8
- 5501HS2 Veldhoven - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.0
Hotel algemeen
5.8
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
4.0
7.4
- 's- Heerenberg - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
6.2
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
6.0
- Tegelen - Stel (50+)

"Voor een bedrag van een dikke 170 euro per nacht verwachtten wij meer dan een zolderkamer met 2 klapdakraampjes die dicht moeten bij verlaten van de kamer. Voor de warmte die er dan hangt, biedt een ventilator weinig soelaas. Bovendien was de douchecel zonder doucheset letterlijk een natte aangelegenheid, temeer daar de normale sproeierkop niet in te schakelen was"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.6
Hotel algemeen
7.6
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0
6.7
- utrecht - Ouders met kinderen

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
5.8
Service
7.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
8.1
- Wijchen - Ouders met kinderen

"Prima hotel met vriendelijk personeel. De inrichting is een klein beetje verouderd maar dat is niet storend. Het is schoon, dat vind ik belangrijker. We hadden een grote 4-p kamer (2 aparte kamers + badkamer). Prima ontbijt. Het was wel druk maar toen we ons kamernummer doorgaven bleek dat er een tafeltje gereserveerd was voor ons. Geen idee waarom, maar was wel prettig."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
7.3
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.8
- Oosterbeek - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.9
Hotel algemeen
6.9
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
4.5
- Kranenburg - Stel (50-)

"Zeer slecht hotel in alle opzichten, van de mensen achter de counter tot de hotel kamer"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
4.8
Service
4.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0
1 2 3 4 5 6