Beoordeling Hampshire Hotel - Savoy Rotterdam

Hoogstraat 81, 3011 PJ  Rotterdam, Nederland
Ideaal gelegen in het centrum van Rotterdam, met cardio fitness room

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Hampshire Hotel - Savoy Rotterdam.

Alle beoordelingen 498

8.0
Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
8.0
Service
8.6
Kwaliteit ontbijt
8.1
Prijs/kwaliteit
8.2

Stel (50-) 97

7.7
Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
7.7
Service
8.2
Kwaliteit ontbijt
7.8
Prijs/kwaliteit
7.5

Stel (50+) 192

8.0
Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
8.0
Service
8.6
Kwaliteit ontbijt
8.2
Prijs/kwaliteit
7.9

Ouders met kinderen 50

7.9
Kwaliteit kamer
7.5
Hotel algemeen
8.0
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
7.8
Prijs/kwaliteit
7.9

Gezelschap vrienden/familie 147

8.0
Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
8.1
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.2

Single 12

7.2
Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
6.9
Service
8.4
Kwaliteit ontbijt
5.9
Prijs/kwaliteit
6.8

Alle beoordelingen

91% van de gasten raadt Hampshire Hotel - Savoy Rotterdam aan.

7.6
- Bussum - Ouders met kinderen

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
8.1
- Amsterdam - Ouders met kinderen



Tip: Jamie oliver's italian in de markthal is een aanrader met kinderen.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.9
- Amstelveen - Stel (50+)



Tip: Hele gezellige horecastrip bij de Oude Haven op enkele minuten afstand lopen.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.9
Hotel algemeen
8.6
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
8.0
7.7
- Noord Holland - Stel (50-)



Tip: Ligt vlak bij winkels, markthallen en schuin tegenover een niet al te dure parkeergarage

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
7.4
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.1
- Weert - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
9.0
6.5
- Eindhoven - Stel (50+)

"Het hotel maakt een zeer gedateerde en veel gebruikte indruk. De badkamer stonk naar oude urine. Nadat ik hierover geklaagd had kwam iemand van housekeeping en ze gaf ons gelijk maarzei er direct bij dat dit bij veel badkamers badkamers in het hotel het geval was. Dat zat in de voegen en was er niet meereist te krijgen. Uiteraard heb ik om een andere kamer gevraagd en gekregen. Daar was het koud en op de zeer ouderwetse tv was het beeld erg slecht. Dat is de volgende dag wel verholpen. Ook de minibar was uit deze kamer gehaald. Dat maakt een slordige indruk en we konden hem niet gebruiken natuurlijk. Al met al maakte het hotel een slechte indruk. Het personeel was wel bijzonder hulpvaardig en vriendelijk."

Tip: Italiaans restaurant O'pazzo op de hoek van de Hoogstraat en de Marieniersweg vlak bij de nieuwe Markthal is een aanrader. Het a la carte gedeelte van het restaurant serveert originele gerechten en de inrichting van het restaurant is zeer de moeite waard.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.9
Hotel algemeen
6.1
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.0
- Nieuwegein - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
7.8
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.9
- Menaam - Gezelschap vrienden/familie

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.9
Hotel algemeen
7.6
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
8.0
8.6
- Deventer - Stel (50+)

"We hebben zeer positieve ervaringen met dit hotel, maar zeer negatieve ervaring met weekendje weg, uw organisatie. Men bleek niet genegen om mee te zoeken naar de oplossing van een probleem, dat heeft mij een paar nachten beroofd van mijn nachtrust. Uiteindelijk heeft iemand van het hotel u weten te bewegen om toch naar een oplossing te zoeken."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.8
Hotel algemeen
8.0
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
8.2
- Z - Gezelschap vrienden/familie

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
8.6
Service
8.7
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
1 2 3 4 5 6 7 ... 49 50
Vragen? Start chat