Beoordeling Hampshire Hotel & Spa - Paping

Stationsweg 29, 7731 AX  Ommen, Nederland
Hier komt u zeker tot rust

Alle beoordelingen 18

7.5
Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.6
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
7.9
Prijs/kwaliteit
7.3
De eindcijfers zijn gebaseerd op alle beoordelingen van de afgelopen 365 dagen

Stel (50-) 1

8.4
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
9.0

Stel (50+) 15

7.3
Kwaliteit kamer
6.1
Hotel algemeen
7.1
Service
7.1
Kwaliteit ontbijt
6.3
Prijs/kwaliteit
5.1

Ouders met kinderen 1

8.1
Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
8.0

1

7.8
Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
7.0

Alle beoordelingen

59% van de gasten raadt Hampshire Hotel & Spa - Paping aan.

Vanwege Covid-19 hebben wij tussen 13 maart en 2 juni geen beoordelingsverzoeken verzonden.

7.9
- Stel (50+) -

"We stonden niet ingeschreven bij het hotel en dat was een fout van Weekendje weg. Dat was zeer vervelend .Er was bij nader inzien nog 1 kamer vrij. Dus alles is gelukkig goed gekomen .We hebben een fijn weekend gehad bij hotel Hampshire."

Tip: Mooie omgeving zowel bos als cetrum dicht bij.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.0
- Stel (50+) -

"Het is duidelijk,dat vele kamers wel een kleine renovatie behoeven. We hadden een kamer, waarvan de vloer verre van horizontaal was. De opstap naar de badkamer was ong. 15 cm. Doordat het hotel aan het station én een drukke weg ligt is het erg rumoerig met open ramen. Wellicht kan een goede aircondition voorkomen dat men met open ramen moet slapen. Er ligt voor de nieuwe eigenaar nog een hele uitdaging te wachten."

Tip: Een mooie omgeving. We konden er leuk fietsen en ook Ommen is een leuke plaats met veel horeca. De keuken van dit hotel schotelde ons een verrassend verrassingsmenu voor. Klasse.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
5.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
7.0
5.7
- Stel (50+) -

"Screen van de kamer was kapot. Dus geen gebruik kunnen maken van het balkon. Geen enkel haakje in de badkamer om kleding op te hangen. Eveneens in de kamer geen enkele ruimte om de koffers weg te kunnen zetten. Te krap kamertje. Badkamer raam kan niet dicht. Staat kennelijk altijd open. "

Tip: Prachtige omgeving. Neem de fiets mee en geniet

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
6.0
Service
-
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
-
8.2
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.9
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.1
- Ouders met kinderen -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.4
- Stel (50-) -

"Bedden zit een kuil in, voor mensen met rugklachten is dat vervelend"

Tip: Bedden zit een kuil in, voor mensen met rugklachten is dat vervelend. Is gemeld bij de receptie. Tip: eten bij hotel is ook goed of tante pos.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
9.0
7.4
- Stel (50+) -

"Ik wil wel even zeggen dat het hotel een opknapbeurt kan gebruiken."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.0
Hotel algemeen
7.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0
5.8
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.0
Hotel algemeen
5.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
4.0
7.0
- Stel (50+) -

"Het antwoord op onze klachten en opmerkingen "we zijn aan het renoveren, deze kamer nog niet."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.0
Hotel algemeen
6.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
7.0