Beoordeling Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Raaf

Duinweg 117, 2204 AT  Noordwijk, Nederland
In een fraai duingebied gelegen

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Raaf.

Alle beoordelingen 35

7.1
Kwaliteit kamer
6.8
Hotel algemeen
7.6
Service
7.2
Kwaliteit ontbijt
7.6
Prijs/kwaliteit
5.7

Stel (50-) 10

7.7
Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
7.8
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0

Stel (50+) 21

7.3
Kwaliteit kamer
6.8
Hotel algemeen
7.8
Service
7.6
Kwaliteit ontbijt
7.7
Prijs/kwaliteit
6.1

Ouders met kinderen 3

7.0
Kwaliteit kamer
6.6
Hotel algemeen
7.4
Service
7.2
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.2

Gezelschap vrienden/familie 1

8.7
Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.8
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0

Alle beoordelingen

45% van de gasten raadt Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Raaf aan.

8.0
- Helmond - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.6
- Kerk-Avezaath - Stel (50+)



Tip: Prettig verblijf op de begane grond aan de binnentuinkant met een hond. Prima wandelgelegenheden vanuit het hotel.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
6.8
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.3
- Boxtel - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.9
Hotel algemeen
8.8
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.1
- Tilburg - Ouders met kinderen

"Bij aankomst zag het hotel er prima uit. Ook de receptie en eetzaal zien er prima uit. Maar dan... de kamer was echt onder de maat! En dan nog te bedenken dat wij een 'deluxe' kamer hadden. De kamer was klein, donker en aan renovatie toe. De bedden waren goed en het was er redelijk schoon (afgezien van de stofdraden aan het plafond). Wij waren er 1 nacht, dus hebben we niet geklaagd. Wel hebben we er bij het uitchecken melding van gemaakt, maar de receptioniste werd er niet warm of koud van. Het klonk alsof ze dit al veel vaker gehoord had. Slechte zaak! Absoluut geen hotel voor de gevraagde € 200,- per nacht."

Tip: Vanuit het hotel wandel je direct de duinen in richting het strand. Een heerlijk rustige wandeling van ca. 15 a 20 minuutjes. Om te eten zijn er natuurlijk tal van restaurantjes aan de boulevard. Met de auto ben je er met zo'n5 a 10 minuutjes. Wij hebben heerlijk gegeten bij mimmo, een Italiaans restaurant.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.2
Hotel algemeen
6.9
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0
7.8
- Elst - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.0
- Brunssum - Stel (50+)

"Prima hotel , fijn dat de hond mee mag. Kan goed wandelen vanuit het hotel."

Tip: restaurant Zonneweelde om de hoek

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.3
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
5.8
- Leusden, - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.2
Hotel algemeen
6.5
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0
6.9
- Almelo - Stel (50+)

"Het viel nogal tegen omdat we gekozen hadden voor een upgrading. Erg teleurstellend was het dat we de mededeling bij het diner kregen dat naast het glas witte wijn geen gas kraanwater geserveerd kon worden. Was beleid van het bedrijf. Niet erg klantvriendelijk. Kwam bij ons zeer negatief over"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.2
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0
5.7
- Midden Drenthe - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.2
Hotel algemeen
7.6
Service
4.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0
6.3
- Zeewolde - Stel (50-)

"We hadden kamer 207, deze kamer zit vlak naast vn een lift die je dan ook telkens hoort. Het was een sombere donkere kamer zonder uitzicht. Helaas hadden de we de pech dat andere gasten honden bij zich hadden, die bij elke liftbeweging zich lieten horen. Dit geblaf was erg irritant. Mag ook hopen dat ze voor hotelgasten met dieren speciale kamers hebben. Dit omdat wij het een vies idee vinden wanneer er eventueel huisdieren op bed hebben gelegen. Wij gaan in de toekomst niet meer naar hotels waar huisdieren worden toegelaten. Wel moet ik zeggen dat ik zonder probleem een andere kamer kreeg in het hoofdgebouw, die een stuk mooier en lichter was. Wel jammer dat er op de kamer schuin tegenover ons weer gasten zaten met een klein keffertje."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.9
Hotel algemeen
6.4
Service
6.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0