Beoordeling Posthoorn

Noordeinde 43, 1141 AG  Monnickendam, Nederland
Ideaal voor een romantisch verblijf

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Posthoorn.

Alle beoordelingen

Kwaliteit kamer
Hotel algemeen
Service
Kwaliteit ontbijt
Prijs/kwaliteit

Stel (50-) 2

7.7
Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
8.4
Service
7.6
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.5

Stel (50+) 2

8.7
Kwaliteit kamer
8.7
Hotel algemeen
8.4
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.5
Prijs/kwaliteit
8.5

Alle beoordelingen

100% van de gasten raadt Posthoorn aan.

8.9
- Roermond - Stel (50+)

"Wij komen eigenlijk nooit in dit deel van Nederland, dus toen er deze aanbieding van Iens eten / slapen langs kwam, leek ons dat een mooie gelegenheid om hier eens te gaan kijken. We zijn tijdens ons verblijf in de Posthoorn aan alle kanten verwend, kamer, aperitief, diner, nazit en ontbijt."

Tip: Het Waterlandmuseum, schuin tegenover het hotel, is echt de moeite waard. Enthousiaste medewerkers en een mooie collectie objecten. Marken is leuk om even te bekijken, maar veel te duur om te parkeren. Je hebt het met een dik half uur echt wel gezien.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
9.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
9.0
8.0
- Krimpen aan den IJssel - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
9.0
7.4
- Bussum - Stel (50-)

"We verbleven in de kleinste kamer; Claesdochter. Het is een zeer schattige, knusse kamer. Echter doe de gordijnen niet open, het uitzicht vanuit de kamer is afgrijselijk. Bijzonder prettig zijn de bedden en het beddengoed (katoensatijn :). Ook het bad was lekker groot. Vooral voor de langere heren een verademing je eens niet dubbel te hoeven vouwen. Het ontbijt was eenvoudig, maar zeer smakelijk. Vers warm brood en prettige service."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
8.7
Service
6.2
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.4
- Volendam - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.4
Hotel algemeen
7.9
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
Vragen? Start chat