Beoordeling Hotel Bigarré Maastricht Centrum

Van Hasseltkade 8, 6211 CC  Maastricht, Nederland
Charmant hotel in het centrum van Maastricht

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Hotel Bigarré Maastricht Centrum.

Alle beoordelingen 160

7.9
Kwaliteit kamer
7.9
Hotel algemeen
7.9
Service
7.9
Kwaliteit ontbijt
7.9
Prijs/kwaliteit
7.9

Stel (50-) 41

7.6
Kwaliteit kamer
7.7
Hotel algemeen
7.5
Service
7.6
Kwaliteit ontbijt
5.6
Prijs/kwaliteit
7.4

Stel (50+) 66

8.2
Kwaliteit kamer
8.1
Hotel algemeen
8.2
Service
8.3
Kwaliteit ontbijt
7.4
Prijs/kwaliteit
7.9

Ouders met kinderen 18

7.6
Kwaliteit kamer
7.7
Hotel algemeen
7.6
Service
7.3
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
7.8

Gezelschap vrienden/familie 33

8.0
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
7.9
Kwaliteit ontbijt
7.4
Prijs/kwaliteit
7.9

Single 2

7.2
Kwaliteit kamer
8.1
Hotel algemeen
7.4
Service
6.9
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
7.2

Alle beoordelingen

82% van de gasten raadt Hotel Bigarré Maastricht Centrum aan.

8.3
- Dronten - Stel (50-)

"Goed hotel met perfecte ligging en god ontbijt"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
7.4
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.5
- Driebergen - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
6.5
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5
8.3
- Amsterdam - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.8
Hotel algemeen
8.6
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
9.0
8.2
- Ede - Stel (50+)



Tip: Advies:de mooi Bonnefantenmuseum bezoeken.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.6
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.2
- Elst - Stel (50+)

"Hotel geeft aan dat zij het beste hotel van Maastricht willen worden. Dan zal er heel veel moeten gebeuren. Achterstallig onderhoud.( zal heel veel geld moeten zijn om dit hotel up to date te maken ) Bij aankomst kregen wij de sleutel van onze kamer. Kamer op 2 de verdieping zonder lift. Zeer kleine kamer. Wij hadden een up grate geboekt. Dus weer met onze koffers de trappen af. Reactie: Sorry niet gezien. Andere kamer in een ander pand. Ontbijt was ontzettend slecht. Oud brood en beleg wat al meerdere dagen aangeboden is. Daarnaast hadden wij een combinatie NS-hotel geboekt. Krijg je een aangepast!! ontbijt. Ontbijt wordt aan tafel geserveerd. Oud brood en beleg. Lijkt erop dat dit al meerdere dagen bij verschillende tafels is aangeboden. Omdat wij via weekendjeweg hadden gereserveerd mochten wij een gekookt ei bestellen. Andere gasten hadden de keuze gekookt of gebakken ei. ( Belachelijk ) Daarnaast is het heel vreemd als personeel gauw voor je de lift in loopt. Kortom: Wij komen hier niet meer terug."

Tip: Maastricht is een geweldig mooie stad met zeer vriendelijke mensen. Tal van mogelijkheden en bourgondisch. Met 1 woord top.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
7.0
Service
6.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
6.5
8.1
- Leek - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.5
Hotel algemeen
8.0
Service
7.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
5.5
- Amersfoort - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.6
Hotel algemeen
6.1
Service
5.2
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.2
- Gouda - Ouders met kinderen

"Hotel Bigarré is een prima hotel voor een weekendje weg in het hart van het fraaie en gezellige Maastricht. Onze kamer was comfortabel, de man van het ontbijt een gezellige gastheer, het eten een goede start van de dag. Dichtbij ligt het Mosae Forum winkelcentrum, net ietsje verder het bruisende stadshart. Top!"

Tip: De binnenstad van Maastricht is een avontuur. Wie lekker uit eten wil, kan er terecht voor alles van sushi tot patat.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
9.0
8.4
- Arnhem - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.5
Hotel algemeen
8.0
Service
8.2
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
7.8
- Tynaarlo - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
7.2
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
9.0
1 2 3 4 5 6 7 ... 15 16
Vragen? Start chat