Beoordeling Fletcher Hotel-Restaurant de Scheperskamp

Paasberg 3, 7241 JR  Lochem, Nederland
Hotel met vele ontspanningsfaciliteiten, midden in de bossen

Alle beoordelingen 28

6.3
Kwaliteit kamer
5.7
Hotel algemeen
7.1
Service
6.8
Kwaliteit ontbijt
6.7
Prijs/kwaliteit
5.5
De eindcijfers zijn gebaseerd op alle beoordelingen van de afgelopen 365 dagen

Stel (50-) 1

7.2
Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
7.0

Stel (50+) 24

7.5
Kwaliteit kamer
6.7
Hotel algemeen
7.5
Service
7.6
Kwaliteit ontbijt
7.5
Prijs/kwaliteit
6.3

Ouders met kinderen 2

7.4
Kwaliteit kamer
7.5
Hotel algemeen
7.0
Service
7.5
Kwaliteit ontbijt
7.5
Prijs/kwaliteit
6.0

Gezelschap vrienden/familie 1

8.2
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0

Alle beoordelingen

50% van de gasten raadt Fletcher Hotel-Restaurant de Scheperskamp aan.

7.4
- Stel (50+) -

"Ga voor nieuwe vloeren en behang: dit kan echt niet"

Tip: prachtige omgeving museum More

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0
6.7
- Stel (50+) -

"De prijs/kwaliteit van de kamers was echt niet goed. Het was oud, met losgelaten behang, vochtvlekken onder de ramen en alles oud en beschadigd. Ik zag wel dat je via Fletcher zelf veel goedkoper kunt boeken dus voel me echt een beetje opgelicht . Restaurant erg goed en vriendelijk personeel. Zwembad ook prima."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0
4.9
- Stel (50+) -

"Dit hotel is absoluut niet aan te raden. Het is oud, erg oud, onderkomen en versleten. We voelden ons bijna beledigd om in zo'n oude zooi onder gebracht te worden. We hebben zelf voor dit hotel gekozen omdat we in de buurt een diner hadden en niet terug wilden rijden. Niet vermoedend dat dit er zo slecht uit ziet. Wat is dit hotel toe aan een grondige renovatie. Een blik op de vloerbedekking, in het restaurant, de trap en de hotelgangen is triest, zo vies. De vloerbedekking in de kamer zag er zo slecht uit, slippers aanbevolen!Gordijnroedes hangen los en de badkamer zullen we maar niet benoemen. En waarom moeten we nog steeds alle persoonlijke gegevens uitwisselen bij check-in? De reservering is al gemaakt met alle gegevens. Het is niet meer van deze tijd om nog naar een geboortedatum en geboorteplaats te vragen als je ook al je id moet afgeven. Dit staat wel is waar los van de kwaliteit van het hotel maar het irriteert bij check in. Bij vertrek werd ook niet gevraagd of alles naar wens was geweest. we hadden de indruk dat ze dat ook niet wilde weten. Wij denken dat ze dat zelf niet meer willen vragen om niet telkens het zelfde negatieve antwoord te krijgen. Het ontbijt is standaard, niet meer en niet minder. Veel moest aangevuld worden en duurde best lang, eieren, water, suikerbrood, borden. Echt schoon was het ook niet. Ik heb nog nooit eerder onze ervaring zo neer geschreven maar dit moet echt gezegd worden in de hoop dat hier in de nabije toekomst iets aan gedaan wordt en toekomstige gasten niet zo teleurgesteld zullen zijn. Wij komen er niet meer terug. #208 9 nov 19"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
6.0
Service
4.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
-
5.5
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
7.0
Service
-
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
-
6.0
- Stel (50+) -

"Het hotel is aan een grote renovatie toe. En het was er niet schoon."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
6.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
4.0
7.0
- Stel (50+) -

"Het hotel is prachtig gelegen. De kamer die we hadden was prima, maar de vloeren zijn echt vreselijk. Vieze oude gevlekte smerige vloerbedekking!!! Dit kan echt niet meer.!! Als de vloeren vervangen zijn komen we graag terug!"

Tip: Prachtige fietsroutes in de omgeving

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0
6.5
- Ouders met kinderen -

"grond zwembad vol met insecten lift kapot zwaar achterstalllig onderhoud shabby uitstraling"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
6.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
4.0
7.5
- Stel (50+) -

"zeer vies tapijt door het hele hotel restaurant en kamer, kan niet!"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.0
Hotel algemeen
6.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.7
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
8.2
- Ouders met kinderen -



Tip: Kristalmuseum in Borculo.erg leuk met kinderen

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0