Beoordeling Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag

Weigelia 22, 2262 AB  Leidschendam, Nederland
Luxe hotel met centrale ligging t.o.v. Den Haag, Leiden en Scheveningen

Alle beoordelingen 16

6.6
Kwaliteit kamer
6.0
Hotel algemeen
6.6
Service
7.9
Kwaliteit ontbijt
7.5
Prijs/kwaliteit
5.6
De eindcijfers zijn gebaseerd op alle beoordelingen van de afgelopen 365 dagen

Stel (50-) 4

7.0
Kwaliteit kamer
6.6
Hotel algemeen
7.1
Service
7.9
Kwaliteit ontbijt
6.2
Prijs/kwaliteit
5.6

Stel (50+) 10

7.1
Kwaliteit kamer
6.7
Hotel algemeen
6.7
Service
7.8
Kwaliteit ontbijt
5.8
Prijs/kwaliteit
6.8

Ouders met kinderen 1

6.8
Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
6.5
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5

Gezelschap vrienden/familie 1

6.0
Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
6.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
0.0
Prijs/kwaliteit
4.0

Alle beoordelingen

70% van de gasten raadt Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag aan.

Vanwege Covid-19 hebben wij vanaf 13 maart geen beoordelingsverzoeken verzonden.

7.0
- Stel (50-) -

"We hebben de klacht direct gemeld bij Fletcher maar een week later en reminder later nog steeds geen reactie."

Tip: Wij hadden een kamer met daarin een heel vieze geur op de vierde verdieping. We dachten dat die geur er wel uit zou gaan als we de balkondeuren een tijdje open zouden zetten maar helaas niet. Een vieze mix van kruiden, urine en andere nare geuren. De badkamer was helemaal om te huilen kwamen we de volgende ochtend achter. De doucheslang zat niet goed in de douchekop waardoor het water alle kanten op ging en dit wat niet te verhelpen. Het plafond was daar ook helemaal zwart van de schimmel dit speelt dus al een tijd. De tegels achter het toilet lieten los en alle voegen waren geen/bruin. Dit was dus echt niet fijn douchen en dat is dus erg zonde als je gezellig samen in een hotel zit.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.1
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
5.0
- Stel (50-) -

"Het hotel is heel erg verouderd, wat niet per se erg is. Jammergenoeg was de kamer ook niet schoon."

Tip: Je kunt met tramlijn 2 of 6 heel gemakkelijk naar Den Haag!

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.0
Hotel algemeen
4.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
4.0
4.9
- Stel (50+) -

"Gewoon goed poetsen en volledig renoveren"

Tip: Nee

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
5.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.2
- Stel (50+) -



Tip: op het moment zijn ze nog druk bezig aan het winkelcentrum daar vlakbij, al was dat verder niet storend.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.2
- Stel (50+) -

"Inrichting kamer verouderd. Scheuren in gordijnen. Smerig wastafel. Wel goede bedden"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
7.0
8.0
- Stel (50+) -

"De klacht kwam de receptioniste al mee aan"

Tip: Even melden hoe je precies bij het hotel moet komen vanwege de verbouwing van het naast gelegen winkelcentrum.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.0
- Gezelschap vrienden/familie -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
6.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
4.0
8.3
- Stel (50+) -

"Elke keer dat we het hotel bezocht hebben hadden we te weinig handdoeken of zoals de laatste keer helemaal geen handdoeken en er was zelfs niemand geweest voor de kamer "

Tip: Scheveningen en Den Haag

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.5
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
7.0