Beoordeling Hotel Campanile 's-Hertogenbosch

Goudsbloemvallei 21 -25, 5237 MH  Den Bosch, Nederland
Ten noorden van het centrum, gratis parkeren

Alle beoordelingen 6

7.7
Kwaliteit kamer
7.8
Hotel algemeen
7.2
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
7.5
De eindcijfers zijn gebaseerd op alle beoordelingen van de afgelopen 365 dagen

Stel (50-) 2

7.4
Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
7.5
Kwaliteit ontbijt
0.0
Prijs/kwaliteit
7.0

Stel (50+) 1

7.0
Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
5.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0

Gezelschap vrienden/familie 3

6.2
Kwaliteit kamer
6.3
Hotel algemeen
6.3
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
4.3
Prijs/kwaliteit
5.3

Alle beoordelingen

64% van de gasten raadt Hotel Campanile 's-Hertogenbosch aan.

Vanwege Covid-19 hebben wij tussen 13 maart en 2 juni geen beoordelingsverzoeken verzonden.

7.2
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
7.0
8.2
- Gezelschap vrienden/familie -

"Jammer dat er geen kok was. Restaurant is net een grote keuken"

Tip: Goede ligging bij Den Bosch. Veel te doen. En gezellige stad.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.3
- Gezelschap vrienden/familie -

"De prijs die wordt gevraagd voor het ontbijt en is veel te hoog voor wat je ervoor krijgt."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
4.0
7.0
- Stel (50+) -

"Bij vertrek bleek dat de administratie door het personeel niet adequaat was bijgehouden. Wij hadden nav onze ervaring met het goede ontbijt nog voor twee ochtenden ontbijt bijgeboekt. Dit bleek niet te zijn doorgegeven. De medewerkster bij wie ik uitcheckte beweerde bij hoog en bij laag dat we een extra nacht hadden bijgeboekt. Aan de hand van mijn digitale reserveringsformulier en mijn betaling moest ik haar duidelijk maken dat we drie nachten hadden geboekt en drie nachten gebruik hadden gemaakt van de faciliteit. Bovendien kon ze niet rekenen : 2 x € 3,35 = €6,70. Vlgs haar was dat meer."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
5.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0
7.5
- Stel (50-) -

"We hebben aan de balie in het hotel mondkapjes gekocht. Het was fijn dat dat kon want we wilden met de bus naar het hotel. Maar de kwaliteit van deze mondkapjes is zeer slecht. Je kunt er niet doorheen ademen! Deze mondkapjes zijn nog geen euro waard en er wordt 12 euro voor gevraagd."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
7.0
4.0
- Gezelschap vrienden/familie -

"Gewoon slecht. Niet boeken hier "

Tip: Hier niet boeken. Absoluut niet doen. Krijg je spijt van

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
4.0
Service
4.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
4.0