Beoordeling Hotel Campanile 's-Hertogenbosch

Goudsbloemvallei 21 -25, 5237 MH  Den Bosch, Nederland
Ten noorden van het centrum, gratis parkeren

Alle beoordelingen 12

7.0
Kwaliteit kamer
7.3
Hotel algemeen
7.8
Service
7.2
Kwaliteit ontbijt
6.0
Prijs/kwaliteit
6.0
De eindcijfers zijn gebaseerd op alle beoordelingen van de afgelopen 365 dagen

Onbekend 1

8.6
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0

Stel (50-) 2

7.2
Kwaliteit kamer
6.0
Hotel algemeen
6.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
7.0

Stel (50+) 6

7.1
Kwaliteit kamer
6.3
Hotel algemeen
7.2
Service
6.2
Kwaliteit ontbijt
5.2
Prijs/kwaliteit
5.0

Gezelschap vrienden/familie 3

5.3
Kwaliteit kamer
5.0
Hotel algemeen
6.0
Service
5.7
Kwaliteit ontbijt
3.7
Prijs/kwaliteit
4.0

Alle beoordelingen

67% van de gasten raadt Hotel Campanile 's-Hertogenbosch aan.

Vanwege Covid-19 hebben wij tussen 13 maart en 2 juni geen beoordelingsverzoeken verzonden.

6.3
- Gezelschap vrienden/familie -

"De prijs die wordt gevraagd voor het ontbijt en is veel te hoog voor wat je ervoor krijgt."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
4.0
7.0
- Stel (50+) -

"Bij vertrek bleek dat de administratie door het personeel niet adequaat was bijgehouden. Wij hadden nav onze ervaring met het goede ontbijt nog voor twee ochtenden ontbijt bijgeboekt. Dit bleek niet te zijn doorgegeven. De medewerkster bij wie ik uitcheckte beweerde bij hoog en bij laag dat we een extra nacht hadden bijgeboekt. Aan de hand van mijn digitale reserveringsformulier en mijn betaling moest ik haar duidelijk maken dat we drie nachten hadden geboekt en drie nachten gebruik hadden gemaakt van de faciliteit. Bovendien kon ze niet rekenen : 2 x € 3,35 = €6,70. Vlgs haar was dat meer."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
5.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0
7.5
- Stel (50-) -

"We hebben aan de balie in het hotel mondkapjes gekocht. Het was fijn dat dat kon want we wilden met de bus naar het hotel. Maar de kwaliteit van deze mondkapjes is zeer slecht. Je kunt er niet doorheen ademen! Deze mondkapjes zijn nog geen euro waard en er wordt 12 euro voor gevraagd."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
7.0
4.0
- Gezelschap vrienden/familie -

"Gewoon slecht. Niet boeken hier "

Tip: Hier niet boeken. Absoluut niet doen. Krijg je spijt van

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
4.0
Service
4.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
4.0
8.0
- Stel (50+) -



Tip: Prima hotel voor kort verblijf. Ontbijt was goed.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.8
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.0
Hotel algemeen
5.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.0
5.4
- Stel (50+) -

"Slechte en gedateerde en dure hotel kamer. Sumier ingericht en zeer duur in prijs. Badkamer vieze tegels en schimmel op het plafond. Ventilatie slecht, na douchen stond de damp in de hotel kamer."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
6.0
Service
-
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
-
5.5
- Gezelschap vrienden/familie -

"Erg jammer dat de kamer niet schoon was en vol hing met spinrag.En na dat we snachts buiten hadden gestaan ivm brand alarm er dan smorgens niet een excuses is niet eens een vraag of we ondanks alles nog een beetje hebben kunnen slapen. Jammer echt geen aa"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
6.0
Service
5.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
4.0
7.3
- Stel (50+) -

"waarom mag je maar 1 bon verzilveren?"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
7.0
8.6
-

"nee"

Tip: nee

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0