Beoordeling Hotel & Restaurant Campanile Amsterdam Zuid-Oost

Loosdrechtdreef 3, 1108 AX  Amsterdam, Nederland
Aan de rand van de stad

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Hotel & Restaurant Campanile Amsterdam Zuid-Oost.

Alle beoordelingen 24

7.4
Kwaliteit kamer
6.8
Hotel algemeen
8.0
Service
7.8
Kwaliteit ontbijt
7.3
Prijs/kwaliteit
7.5

Stel (50-) 12

7.5
Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
7.6
Kwaliteit ontbijt
3.1
Prijs/kwaliteit
7.8

Stel (50+) 10

7.4
Kwaliteit kamer
6.8
Hotel algemeen
7.9
Service
7.8
Kwaliteit ontbijt
6.2
Prijs/kwaliteit
7.3

Ouders met kinderen 1

7.6
Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
7.6
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0

Gezelschap vrienden/familie 1

5.6
Kwaliteit kamer
4.6
Hotel algemeen
6.5
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
0.0
Prijs/kwaliteit
4.0

Alle beoordelingen

70% van de gasten raadt Hotel & Restaurant Campanile Amsterdam Zuid-Oost aan.

6.4
- Spijkenisse - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.9
Hotel algemeen
7.0
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
6.5
7.5
- Voerendaal - Stel (50-)

"Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!! bad niet schoon."

Tip: In de achtertuin mooie plas met groen. Met mooi weer leuk picknicken. Metro en bus zijn op 2 minuten lopen.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.9
Hotel algemeen
8.4
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
6.5
7.2
- Kerkrade - Stel (50-)

"Wij vonden het erg fijn dat er een bus-en metrostation direct naast het hotel is. Ideaal!"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
8.8
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
8.0
6.9
- Geldrop - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
7.6
Service
7.2
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5
6.9
- eygelshoven - Stel (50+)

"het warm eten kon zekers beter ,kwam naar onze mening uit diepvries verpakking vonden we wel jammer"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
7.4
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
6.5
8.2
- assen - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.4
- Gouda - Stel (50-)

"Verwacht geen luxe als je dit hotel boekt. De kamers zijn erg basic, niet helemaal schoon en het bed (en dat van de bovenburen) piepte vreselijk. Het openbaar vervoer was heel dichtbij, de stad is makkelijk te bereiken. Als je de stad wil bezoeken en geen eisen stelt aan je overnachting, kan je dit hotel wel boeken. Ik denk niet dat ik zelf weer in dit hotel zou willen overnachten."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.9
Hotel algemeen
6.5
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
7.9
- Den Helder - Stel (50+)



Tip: Met de metro die voor de deur van het Hotel gaat ben in je zo in Centrum Amsterdam.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
8.4
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
8.1
- Maastricht - Stel (50+)

"Prima voor 'n bezoek aan de Ziggo Dome, 15 min. met directe busverbinding, bushalte direct naast hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel."

Tip: Prima voor 'n bezoek aan de Ziggo Dome, 15 min. met directe busverbinding, bushalte direct naast hotel.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
8.8
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
8.0
8.6
- Enschede - Stel (50-)

"Wij hadden een schone kamer met goede verwarming een mooie tv en een fraaie badkamer. Het is wat gedateerd, maar dat stoort ons niet. Vriendelijke ontvangst en gratis parkeren. De ligging van het hotel is zeer gunstig. Vanaf de autobaanafslag Zuidoost ben je zo bij het hotel. Met de naast het hotel gelegen (!) metro station Gaasperplas ben je snel in het centrum."

Tip: Wij boekten zonder ontbijt. Winkelcentrum Kraaiennest ligt dichtbij (voor broodjes etcetera). Ook ligt de Ikea niet al te ver weg. Daar kun je ook ontbijten. Het hotel zelf heeft voor de weekends geloven we een aanbieding voor 2 x ontbijt voor de prijs van 1. Wij waren er echter van donderdag op vrijdag.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.5
Hotel algemeen
8.8
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
9.0
Vragen? Start chat