Beoordeling Apollo Hotel Almere City Centre

Koetsierbaan 2, 1315 SE  Almere, Nederland
Midden in het centrum van veelzijdig Almere

Alle beoordelingen 24

7.8
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
7.8
Kwaliteit ontbijt
7.8
Prijs/kwaliteit
7.0
De eindcijfers zijn gebaseerd op alle beoordelingen van de afgelopen 365 dagen

Stel (50-) 15

7.7
Kwaliteit kamer
7.3
Hotel algemeen
7.9
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
5.1
Prijs/kwaliteit
5.8

Stel (50+) 5

7.7
Kwaliteit kamer
7.8
Hotel algemeen
7.6
Service
6.0
Kwaliteit ontbijt
4.6
Prijs/kwaliteit
5.4

Ouders met kinderen 2

8.0
Kwaliteit kamer
7.5
Hotel algemeen
8.0
Service
4.5
Kwaliteit ontbijt
3.5
Prijs/kwaliteit
4.0

Gezelschap vrienden/familie 2

8.5
Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
0.0
Prijs/kwaliteit
8.5

Alle beoordelingen

90% van de gasten raadt Apollo Hotel Almere City Centre aan.

Vanwege Covid-19 hebben wij tussen 13 maart en 2 juni geen beoordelingsverzoeken verzonden.

8.3
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.4
- Stel (50+) -

"Nee"

Tip: Mooi in centrum gelegen.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
6.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
7.0
6.9
- Stel (50+) -

"Naam van hotel is veranderd. Voorheen Apollo Hotel en nu Leonardo Hotel. Schept wel enige verwarring als je ter plaatse aankomt. "

Tip: Genoeg winkels om te shoppen op loopafstand.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
4.0
7.7
- Stel (50-) -

"Communicatie tussen weekendje weg en het hotel was niet helemaal goed"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.3
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
-
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
-
8.0
- Stel (50+) -

"mss kan het parkeren wat duidelijker aangegeven worden "

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.0
- Stel (50-) -

"Het is je geld niet waard. Ik ben samen met mijn vriendin er een nacht geweest. Er stond een royale kamer met bed wat op en neer kan, uitzicht over het water. Op de site stond een tweepersoonsbed, we kwamen aan en kregen twee 1 persoonsberden zonder enig uitzicht omdat het raam te hoog was om door heen te kijken. Verder deed de tv het niet, er was geen netwerkverbinding waardoor we geen gebruik konden maken van de apps op de tv zoals Netflix of Youtube. Hierdoor konden we "geen" tv kijken. Verder was de waterkoker vol met kalk en niet schoongemaakt. De elektriciteit werkte alleen als je de lamp aan had, dus het was of je telefoon opladen of in het donker slapen... En u, als lezer of als medewerker van het hotel, denkt natuurlijk: waarom hebben jullie geen hulp gevraagd? Of om te ruilen van kamer. Er was maar 1 medewerker die constant bezig was, en van een ander hotel kwam, waardoor ze ons niet kon helpen. Dus het hele "romantische" was weg. Ik baal er dus echt heel erg van dat ik hierdoor meer dan 100€ kwijt ben voor een avond die ik liever niet had gehad. Als er dus nog ene mogelijkheid is tot een vergoeding van de klacht zou dat fantastisch zijn, of in ieder geval doe er wat aan want hierdoor schaadt je je eigen reputatie terwijl het Apollo hotel een goede naam heeft. Met vriendelijke groet, Marc Timmer"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.0
Hotel algemeen
7.0
Service
5.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0
7.0
- Stel (50-) -

"Corona afstand werd niet door al het personeel gehouden, punten op het infoblad klopte niet allemaal"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
7.0
8.0
- Stel (50-) -

"Geen airco op de kamers, deze hebben we echt gemist. "

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
-
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
-
8.4
- Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0