Beoordeling Hotel Abrial

176, rue Cardinet 0, 75017  Parijs, Frankrijk
In het noordwesten van Parijs, op 15 metrominuten van de Arc de Triomphe

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Hotel Abrial.

Alle beoordelingen 245

7.5
Kwaliteit kamer
6.9
Hotel algemeen
7.4
Service
8.4
Kwaliteit ontbijt
7.6
Prijs/kwaliteit
7.8

Stel (50-) 90

7.4
Kwaliteit kamer
6.9
Hotel algemeen
7.4
Service
8.1
Kwaliteit ontbijt
7.5
Prijs/kwaliteit
8.0

Stel (50+) 82

7.7
Kwaliteit kamer
7.1
Hotel algemeen
7.7
Service
8.4
Kwaliteit ontbijt
7.8
Prijs/kwaliteit
8.2

Ouders met kinderen 27

7.7
Kwaliteit kamer
7.1
Hotel algemeen
7.6
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
7.6
Prijs/kwaliteit
8.0

Gezelschap vrienden/familie 43

7.5
Kwaliteit kamer
7.1
Hotel algemeen
7.5
Service
8.1
Kwaliteit ontbijt
7.4
Prijs/kwaliteit
8.1

Single 3

7.7
Kwaliteit kamer
7.1
Hotel algemeen
7.7
Service
8.3
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.7

Alle beoordelingen

84% van de gasten raadt Hotel Abrial aan.

8.3
- Boxtel - Ouders met kinderen

"Prima hotel. Wel gedateerd, maar schoon. Vriendelijk personeel. Metro om de hoek en een uitstekend vertrekpunt om Parijs te bekijken. Restaurantjes in de buurt. Geen parkeergelegenheid van het hotel zelf, maar een (krappe) parkeergarage om de hoek (20 euro per 24 uur). Voor franse begrippen een heel compleet ontbijt. Wij hebben met 2 kinderen hier voor 2 nachten een prima verblijf gehad."

Tip: Naast het hotel zit een heel goed Thais restaurant.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.9
Hotel algemeen
8.0
Service
8.7
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
7.2
- Grou - Stel (50-)

"Wij zochten een centraal gelegen hotel voor een nette prijs aangezien we alleen hoefden te slapen in het hotel. Hotel personeel was vriendelijk en zeer bereid om je te helpen. De kamer was niet bijzonder maar volstaat prima voor ons doel. Netjes schoon en groot pluspunt er was een bad. Heerlijk als je na een lange dag wandelen "thuis" komt en lekker in bad kunt duiken ik vervolgens lekker in je bed te springen.... Kortom prima verblijf!!! Gaan we weer eens naar Parijs houden we dit hotel zeker in de gaten."

Tip: Vanuit deze plek zit je heel centraal voor openbaar vervoer. Metro lijn en bus stoppen zo goed als naar het hotel.....

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
6.5
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.4
- Venlo - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.0
- Eemnes - Gezelschap vrienden/familie

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
9.0
6.8
- - - Stel (50-)

"Geen uitzonderlijk goed hotel, maar voor de prijs die we ervoor hebben betaald mogen we absoluut niet klagen. Het ontbreken van een bevestiging voor de douchekop en het ontbreken van airco op de kamer (we zaten er midden in de zomer) waren eigenlijk de enige zijn eigenlijk de enige minpuntjes, verder is het gewoon voldoende. Personeel was vriendelijk, ontbijt was voldoende. Parkeergelegenheid was er in de parkeergarage van het hotel ook voldoende, al was het er wel erg krap."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.9
Hotel algemeen
7.1
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
9.0
8.0
- Velp - Gezelschap vrienden/familie

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.6
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
9.0
7.9
- rotterdam - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.4
- Friesland - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.4
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
4.7
- Uden - Gezelschap vrienden/familie

"Prijs/kwaliteit verhouding van het is ver te zoeken. 89 euro betaald voor een nacht. Kamer stonk naar pis als je binnen liep, er hing nog een slipje aan de verwarming van (ik denk) de vorige gast, badkamer kraan druppelde en de knoppen zaten los. Bed is naar ons mening niet hygienisch (ik moet wel bekennen dat ik daar wel heel secuur mee ben, mischien hadden andere daar geen problemen mee gehad). Na het inchecken zijn we naar de eiffeltoren gegaan waarna we `s nachts rond 1 uur terug zijn gekomen bij het hotel, eenmaal bij het hotel hebben we 10 min op iemand moeten wachten die de deur kon openen. Vervolgens heb ik de auto in de parkeergarage geparkeerd en samen met mijn vrouw naar boven gehobbeld omdat de lift niet werkte en mijn vrouw haar voet had gekneust. (Niet erg fijn). Na een verblijf van 20 min. hebben we besloten om te vertrekken en dat het beter zou zijn als we thuis zouden slapen. dus koffers weer naar beneden, 20 euro betaald voor 20 min parkeren. Lang verhaal kort, absoluut geen aanrader!!"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
5.6
Service
5.2
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
4.0
7.5
- Amstelveen - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
7.4
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
1 2 3 4 5 6 7 ... 24 25
Vragen? Start chat