Beoordeling Hotel Sauerland

Am Kurhaus 6 -8, 57392  Winterberg-Bad Fredeburg, Duitsland
Kleinschalig wellness hotel in het centrum van Bad Fredeburg

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Hotel Sauerland.

Alle beoordelingen 5

5.7
Kwaliteit kamer
5.7
Hotel algemeen
5.8
Service
6.1
Kwaliteit ontbijt
5.3
Prijs/kwaliteit
4.6

Stel (50-) 2

4.7
Kwaliteit kamer
4.6
Hotel algemeen
5.2
Service
4.6
Kwaliteit ontbijt
2.0
Prijs/kwaliteit
4.0

Stel (50+) 3

6.3
Kwaliteit kamer
6.3
Hotel algemeen
6.2
Service
7.1
Kwaliteit ontbijt
5.7
Prijs/kwaliteit
3.5

Alle beoordelingen

0% van de gasten raadt Hotel Sauerland aan.

6.2
- Alblasserdam - Stel (50+)

"Op een site met hotels staan foto's van dit hotel uit vorige periode. Die foto's wekken een onjuiste verwachting. Die beelden doen vermoeden dat je een 4 sterren hotel boekt. Er is kennelijk een nieuwe eigenaar die wel kamers heeft gerenoveerd maar verder niets begrijpt van gastvrijheid en kwaliteit. De prijzen van de dranken zijn te hoog en de kwaliteit van ontbijt en warm buffet is te waarderen met 2 sterren. Dat warm buffet kost weliswaar slechts € 10,= maar je gaat voor niveau van 4 sterren. De kamers kosten ook niet echt weinig. Er zou tv op de kamer zijn, was niet beschikbaar."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
6.9
Service
5.2
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
4.0
6.6
- bocholtz - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
5.9
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5
4.6
- . - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.2
Hotel algemeen
4.6
Service
4.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
4.0
4.8
- Gelderland - Stel (50-)

"na aankomst direct weer vertrokken omdat we kwamen in een zeer matige, ijskoude kamer met een badkamer met douche in zeer matige staat. Dit voelt niet als een lekker weekendje weg !"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
5.9
Service
5.2
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
4.0
6.1
- Oldenzaal - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.2
Hotel algemeen
5.9
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
-