Beoordeling Ramada Plaza Liège City Center

Quai St. Leonard 36, 4000  Luik, België
Prachtig gelegen aan de oevers van de Maas (1 kind gratis)

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Ramada Plaza Liège City Center.

Alle beoordelingen 13

7.8
Kwaliteit kamer
7.9
Hotel algemeen
7.8
Service
8.1
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
7.4

Stel (50-) 5

7.8
Kwaliteit kamer
7.8
Hotel algemeen
7.7
Service
8.2
Kwaliteit ontbijt
1.6
Prijs/kwaliteit
7.6

Stel (50+) 4

7.7
Kwaliteit kamer
7.8
Hotel algemeen
7.6
Service
7.8
Kwaliteit ontbijt
7.2
Prijs/kwaliteit
7.6

Ouders met kinderen 2

8.5
Kwaliteit kamer
8.6
Hotel algemeen
8.4
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
4.5
Prijs/kwaliteit
8.5

Gezelschap vrienden/familie 2

8.3
Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.3
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
8.5
Prijs/kwaliteit
8.0

Alle beoordelingen

100% van de gasten raadt Ramada Plaza Liège City Center aan.

8.3
- Zoetermeer - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.4
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.1
- Amsterdam - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.6
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
6.5
8.3
- Hoorn - Stel (50-)

"Mooi hotel. 15 minuten lopen naar het centrum. Vriendelijk personeel. Wifi is goed"

Tip: Zondag was er een soort markt langs het water

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.8
Hotel algemeen
7.7
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
8.0
8.1
- dordrecht - Gezelschap vrienden/familie

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
8.3
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.3
- Goes, Zeeland - Stel (50-)

"Goed onderhouden en netjes hotel. Vriendelijk personeel wat Frans, Engels, en Nederlands spreekt. Beetje jammer dat de auto werd beschadigd op de privéparking van het hotel waar we ook nog voor moesten betalen. Kreeg ik wel een mindere nasmaak van na een leuke en gezellige overnachting"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
6.9
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
6.5
7.7
- Vlaardingen - Stel (50+)

"Luik is een Bourgondische stad! Vooral genoten van de ambachtelijke winkeltjes van slagerijen , pouliers en bakkers!"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.8
- Den Haag - Stel (50-)

"Uitstekend hotel, aan de ran van het centrum. Met de auto uitstekend bereikbaar en het hotel heeft ruime parkeergelegenheid. De receptionist was erg vriendelijk en probeerde ons zelfs in het Nederlands te woord te staan. Niet nodig maar wel prettig."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
8.0
8.1
- Houten - Ouders met kinderen

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
8.0
8.9
- Medemblik - Ouders met kinderen

"Het is een zeer warm en vriendelijk hotel. Het personeel is erg hartelijk en onze kleine meid heeft het ook erg naar haar zin gehad, ze was heel erg in haar hummetje met de chocolade broodjes bij het ontbijt☺."

Tip: Bistro Le perron is zeker een aanrader heerlijk gegeten daar op het terras

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
8.8
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
7.6
- Dongen - Stel (50+)

"Bij aankomst zagen we dat het parkeerterrein beveiligd was met slagboom en camerabewaking. Dat gaf ons een goed gevoel. Echter blijkt dat toch niet zo'n goede beveiliging te zijn. Tijdens ons verblijf is er uit de auto de navigatie (Tom Tom) gestolen. Wij kwamen s'morgens bij de auto toen bleek het raam open te staan terwijl wij er van overtuigd waren dat dit dicht was, en de auto op slot! De navigatie zat in een tasje in het middenconsole tussen de twee voorstoelen. Deze was verdwenen verder niets. Nu blijkt dat de camera niet op de auto's gericht staat maar op de uitgang. Het hotel kon de beelden dus niet bekijken omdat er geen technische mensen aanwezig waren. Ook de politie kwam hier niet voor aldus de receptionist.Men zou op maandag de beelden bekijken en evt. Wat laten horen! Tot op heden niet dus.Wij hebben geen bewijs dus helaas!!! Jammer van ons verblijf in dit hotel!!"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
6.5
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
Vragen? Start chat