Beoordeling Sandton Grand Hotel Reylof

Hoogstraat 36, 9000  Gent, België
Hotel met fraaie binnentuin en uitgebreide wellness

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Sandton Grand Hotel Reylof.

Alle beoordelingen 11

8.1
Kwaliteit kamer
8.3
Hotel algemeen
8.1
Service
7.8
Kwaliteit ontbijt
8.1
Prijs/kwaliteit
7.4

Stel (50-) 7

8.3
Kwaliteit kamer
8.6
Hotel algemeen
8.2
Service
8.4
Kwaliteit ontbijt
5.9
Prijs/kwaliteit
7.8

Stel (50+) 1

8.4
Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
7.8
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0

Gezelschap vrienden/familie 3

8.2
Kwaliteit kamer
8.3
Hotel algemeen
8.1
Service
8.3
Kwaliteit ontbijt
7.8
Prijs/kwaliteit
7.5

Alle beoordelingen

100% van de gasten raadt Sandton Grand Hotel Reylof aan.

8.2
- Bosschenhoofd - Stel (50-)

"Sandton Reylof hotel is prima gelegen op loopafstand naar de binnenstad Gent. Het is een fijn hotel om te verrblijven met vriendelijk personeel. een minpunt is dat op de dag van vertrek wij de kamer voor 50Euro verleng hadden tot 18:00h, echter toen wij om 15:00h terug op onze kamer wilde beide sleutels blokkeerde. Terug naar de receptive pakte men dit problem niet professioneel op. We zouden de sleutel wellicht bij onze telefoon bewaard hebben. Bij het uitchecken nogmaals hierop doorgevraagd. Wat blijkt is dat het ICT system hier niet mee om kan gaan. Het boeken en betalen van de velenging gaat probleemloos maar er gebruik van maken op de dag van vertrek gaat dus niet probleemloos. Men stond niet erg open voor het feit dat wij dit als erg ongemakkelijk hebben ervaren."

Tip: Lekker eten bij Belga Queen

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.8
Hotel algemeen
8.2
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
8.3
- nvt - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.5
Hotel algemeen
8.3
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.5
- Terneuzen - Gezelschap vrienden/familie

"Mooi en net hotel. Alles is overal netjes schoon en het personeel is erg vriendelijk"

Tip: Bij restaurant lof van het hotel is het erg goed eten.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.5
Hotel algemeen
8.7
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.6
- schelluinen - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
8.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
8.0
7.6
- Tiel - Gezelschap vrienden/familie

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.2
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5
8.8
- Oudorp - Stel (50-)

"We hadden een culinair arrangement (3 gangenmenu op de dag van aankomst). Er wordt niet standaard een keuzemogelijkheid tav het eten geboden, maar als er iets bij zit wat men absoluut niet wil eten, dan is men flexibel. Kwaliteit van het eten is zeer goed, met verrassende smaakcombinaties. Lekker gegeten dus...."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.8
Hotel algemeen
9.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.4
- veghel - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
7.8
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.4
- Den Haag - Gezelschap vrienden/familie

"Geweldig hotel. Zeer goede service. Wij hadden roomservice besteld, maar er was iets mis gegaan met de bestelling, waardoor wij de gehele bestelling op kosten van het hotel kregen. Zeer netjes! De meneer achter de receptie was zeer vriendelijk! De mevrouw van wellness echter helemaal niet. Dat was hete enige minpuntje. Die snauwde zelfs, omdat het druk was. Bittere nasmaak!"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.5
Hotel algemeen
8.2
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.4
- Utrecht - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
7.5
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
8.0
8.2
- Dronten - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.8
Hotel algemeen
7.8
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
8.0
Vragen? Start chat