Beoordeling Hotel Residence Cour St. Georges

Hoogpoort 75 77, 9000  Gent, België
Romantisch hotel in een 18e eeuws herenhuis (1 kind gratis)

Alle beoordelingen 16

6.7
Kwaliteit kamer
5.8
Hotel algemeen
7.5
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0

Stel (50-) 8

7.1
Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
6.8
Service
7.9
Kwaliteit ontbijt
7.1
Prijs/kwaliteit
5.3

Stel (50+) 3

7.7
Kwaliteit kamer
7.5
Hotel algemeen
7.3
Service
8.6
Kwaliteit ontbijt
8.3
Prijs/kwaliteit
7.0

Ouders met kinderen 2

8.2
Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.5
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
7.2
Prijs/kwaliteit
7.8

Gezelschap vrienden/familie 3

7.3
Kwaliteit kamer
7.4
Hotel algemeen
6.8
Service
7.5
Kwaliteit ontbijt
7.5
Prijs/kwaliteit
8.0

Alle beoordelingen

60% van de gasten raadt Hotel Residence Cour St. Georges aan.

6.7
- Stel (50-) -

"vuile glazen in koelkast. slecht gepoetst, veel stof. wc ruimte veel te krap, moet dwars op wc zitten ivm beenruimte te klein. afloop douche gedeeltelijk verstopt, water liep erg langzaam weg"

Tip: Prijs kwaliteit verhouding te duur. Ligging uitstekend.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0
6.9
- Arnhem - Stel (50-) -

"Ligging van het hotel is perfect. Midden in het centrum van de stad en op loopafstand van alle bezienswaardigheden en shopping gedeelte. Ontbijt was voldoende, genoeg keuze en lekker. Kamer was een minimale voldoende, mede door het feit dat wij er maar 1 nacht verbleven. De staat van de kamers en de staat van het hele hotel is echter onvoldoende. Onderhoud en renovatie is nodig, alles is erg gedateerd. Als voorbeeld had onze kamer (kamer 11) een kapot raam, rotte kozijnen, vies bedlinnen, een erg zachte douchestraal en na 10 minuten eindelijk warm water. Daarom is de prijs/kwaliteit verhouding niet goed."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.9
Hotel algemeen
6.4
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
4.0
7.2
- Nijmegen - Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
6.9
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5
7.9
- Goes - Ouders met kinderen -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.6
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5
6.9
- hellevoetsluis - Stel (50+) -

"gedateerd hotel verdient een verbouwing zeker de badkamer"

Tip: alles in gent is leuk en mooi en gezellig

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.6
Hotel algemeen
6.4
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
8.3
- Amsterdam - Stel (50-) -



Tip: Bezoek 'De Dreupelkot' een klein bruin cafeetje waar eigen gestookte jenever verkocht wordt. Echt een aanrader!

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
7.8
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.0
- Helmond - Gezelschap vrienden/familie -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.9
Hotel algemeen
7.1
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.8
- Tricht - Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.5
Hotel algemeen
6.8
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
4.0
6.8
- Tilburg - Stel (50-) -

"Locatie is uitstekend. Vanuit het hotel zit je direct op de Botermarkt, een van de vele mooie pleinen in het centrum in Gent. Parkeren 300 meter verderop op de Vrijdagmarkt is ook prima en betaalbaar (11 euro per 24 uur). Kamer was ruim en functioneel, maar zeer gedateerd en kan, net als de rest van het hotel, een onderhoudsbeurt gebruiken. Alles schoon, maar erg warm op de kamer na slechts paar dagen mooi weer. Geen airco aanwezig. Personeel is erg vriendelijk en het ontbijt was ok, maar niets bijzonders. Brood te lang gebakken, jammer want assortiment was ok. Koffie matig. Al met al prima hotel voor een paar nachtjes Gent (prachtige stad), maar er zijn betere hotels te vinden in het centrum voor een betere prijs."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.1
Hotel algemeen
6.4
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0
8.0
- Maastricht - Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5