Beoordeling Hotel the Lodge Diest

Refugiestraat 23, 3290  Diest, België
Romantisch hotel in kasteeltje in het centrum van Diest

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Hotel the Lodge Diest.

Alle beoordelingen

Kwaliteit kamer
Hotel algemeen
Service
Kwaliteit ontbijt
Prijs/kwaliteit

Stel (50-) 2

7.9
Kwaliteit kamer
8.1
Hotel algemeen
7.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
7.2

Stel (50+) 2

7.2
Kwaliteit kamer
7.5
Hotel algemeen
6.9
Service
7.2
Kwaliteit ontbijt
7.2
Prijs/kwaliteit
6.5

Alle beoordelingen

100% van de gasten raadt Hotel the Lodge Diest aan.

8.0
- Tilburg - Stel (50-)

"Hotel ligt zeer centraal gelegen maar was wel lastig te vinden aangezien net het eenrichtingsverkeer in Diest was gewijzigd. Een routebeschrijving op de site zou dat verhelpen. Kamer 6 was een ruime klassieke kamer in het kasteelgedeelte. Opvallend was dat de badkamer achter een afscheidingswand was en niet in een aparte ruimte. Voor vrienden zou ik dit niet aanraden ivm privacy. Wij hadden een Frans bad, dus bad met douchekop erin die je niet kunt ophangen. Het bad stond op een houten vloer, dus opletten met het gespetter. Een aandachtspunt voor lichte slapers is dat in een oud gebouw de vloeren erg kraken. Het ontbijt was prima verzorgd. In de directe omgeving alleen betaald (kort) parkeren, een gratis parkeerplaats was ongeveer 10 minuten lopen. Ik zou het hotel zeker aanraden."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.9
Hotel algemeen
7.6
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
6.8
- Den Hoorn - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
6.5
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5
7.7
- Rotterdam - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.5
Hotel algemeen
7.2
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
7.8
- Arnhem- Nederland - Stel (50-)



Tip: Restaurant Nicky"s-meat en great! Echt als een gast behandeld-super vriendelijk personeel,heerlijk eten.prijs /kwaliteit is een aanrader!1

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
6.5
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
Vragen? Start chat