Beoordeling Hilton Brussels Grand Place

Carrefour de l'Europe 3, 1000  Brussel, België
Luxe hotel met fitness in het centrum van Brussel

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Hilton Brussels Grand Place.

Alle beoordelingen 6

8.3
Kwaliteit kamer
8.5
Hotel algemeen
8.4
Service
8.1
Kwaliteit ontbijt
8.3
Prijs/kwaliteit
7.7

Stel (50-) 2

8.4
Kwaliteit kamer
8.8
Hotel algemeen
8.3
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
8.5
Prijs/kwaliteit
7.2

Ouders met kinderen 1

7.6
Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
6.5
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0

Gezelschap vrienden/familie 3

8.2
Kwaliteit kamer
8.3
Hotel algemeen
8.5
Service
7.8
Kwaliteit ontbijt
5.3
Prijs/kwaliteit
8.0

Alle beoordelingen

100% van de gasten raadt Hilton Brussels Grand Place aan.

7.9
- Alkmaar - Gezelschap vrienden/familie



Tip: Peck47 is een leuk restaurantje om te ontbijten / brunchen als je geen ontbijt bij het hotel geboekt hebt. Verder: Jeanneke Pis bestaat ook! Ooit gezien? Ze zit (letterlijk) wel een beetje verscholen in een klein steegje, maar grappig om te zoeken en vinden.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.6
Service
7.2
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
8.0
8.1
- zuidholend - Stel (50-)

"wij vonden het raar dat je een borg met betalen in een hotel wel 100 euro staat nergens dat het moet"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.5
Hotel algemeen
7.5
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
6.5
8.4
- rotterdam - Gezelschap vrienden/familie

"Een mysterie hotel geboekt op weekendjeweg.nl. daar aangekomen konden ze onze reservering niet vinden! Na heel lang zoeken gaven ze aan dat het gelukt was. Op de site van weekendje weg was aangegeven dat het hotel over een fitnessruimte, sauna en stoombad beschikte dat was helaas niet het geval! Erg jammer want wij waren expliciet op zoek naar een hotel met die faciliteiten. Normaliter boek ik nooit een mysterie hotel maar dacht even een keer wat anders. Erg jammer dat er onjuiste informatie wordt versterkt. Bij het uitchecken werd er ook nog eens aangegeven dat wij nog toeristen belasting moesten betalen. Terwijl ik een bevestiging had op papier dat dat al in de prijs was inbegrepen. Hotel was voor de rest top maar jammer dat het een en ander verkeerd is gegaan."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
8.1
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.8
- Dordrecht - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
9.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.2
- Groningen - Gezelschap vrienden/familie

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.9
Hotel algemeen
8.8
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.6
- ommen - Ouders met kinderen

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
6.5
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
Vragen? Start chat