Beoordeling Hotel de' Medici

Potterierei 15, 8000  Brugge, België
Aan een rei in hartje Brugge

Alle beoordelingen 6

7.7
Kwaliteit kamer
8.1
Hotel algemeen
7.7
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
8.5
Prijs/kwaliteit
7.5
De eindcijfers zijn gebaseerd op alle beoordelingen van de afgelopen 365 dagen

Stel (50-) 1

7.0
Kwaliteit kamer
7.1
Hotel algemeen
7.1
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0

Stel (50+) 5

7.8
Kwaliteit kamer
8.1
Hotel algemeen
7.5
Service
6.8
Kwaliteit ontbijt
8.1
Prijs/kwaliteit
8.0

Alle beoordelingen

100% van de gasten raadt Hotel de' Medici aan.

Vanwege Covid-19 hebben wij vanaf 13 maart geen beoordelingsverzoeken verzonden.

7.6
- Stel (50+) -

"De medewerkers achter de receptie bij aankomst vriendelijk en correct. Wat opviel is dat de rest van medewerkers aan het werk waren en verder niets. Geen knikje, glimlach, fijne dag, gedag, gewoon helemaal niets. In de avond, achter de bar, stond een medewerker welke het helemaal zat is en te druk geweest was. Hij keek je niet aan en liep tijdens de bestelling weg, hij had gelukkig bij het weglopen nog wel de laatst wens meegekregen. Kan echt niet. Hij leek wereldvreemd. Ik ga er vanuit dat Golden Tulip ook cursussen geeft hoe je mensen welke een weekend of langer weg gaan een nog fijner gevoel te geven. Doen! Was jammer. BIj het uitchecken had ik een jongere medewerker die deed het correct (waardoor ik niet over klantvriendelijkheid ben begonnen), bij de klant naast mij (deze had een oudere man voor uitcheck) werd niet eens gevraagd hoe het verblijf was, maar wel direct het bedrag noemen en dat was t. Dat kan niet! Ga hier wat aan doen en je hebt een topbedrijf op een toplocatie."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.0
Service
6.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
7.0
7.7
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.5
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
8.2
- Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.2
- Zoetermeer - Stel (50+) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.5
Hotel algemeen
7.7
Service
4.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
8.0
7.0
- - - Stel (50-) -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.1
Hotel algemeen
7.1
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0