Beoordeling Tulip Inn Antwerpen

Potvlietlaan 2, 2600  Antwerpen, België
Aan de rand van de stad

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Tulip Inn Antwerpen.

Alle beoordelingen 22

7.2
Kwaliteit kamer
7.2
Hotel algemeen
6.9
Service
7.8
Kwaliteit ontbijt
7.4
Prijs/kwaliteit
6.6

Stel (50-) 3

6.7
Kwaliteit kamer
6.0
Hotel algemeen
7.2
Service
7.8
Kwaliteit ontbijt
0.0
Prijs/kwaliteit
5.7

Stel (50+) 10

6.9
Kwaliteit kamer
6.6
Hotel algemeen
7.1
Service
7.7
Kwaliteit ontbijt
2.9
Prijs/kwaliteit
6.2

Ouders met kinderen 4

7.4
Kwaliteit kamer
6.9
Hotel algemeen
7.6
Service
8.3
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
6.9

Gezelschap vrienden/familie 4

7.3
Kwaliteit kamer
7.4
Hotel algemeen
7.0
Service
7.7
Kwaliteit ontbijt
1.6
Prijs/kwaliteit
6.9

Single 1

6.0
Kwaliteit kamer
5.9
Hotel algemeen
5.7
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
0.0
Prijs/kwaliteit
6.5

Alle beoordelingen

60% van de gasten raadt Tulip Inn Antwerpen aan.

6.9
- Nieuwegein - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.2
Hotel algemeen
7.1
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
7.6
- Amsterdam - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
7.1
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5
8.0
- Veenendaal - Ouders met kinderen

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.2
- Zaamslag, Nederland - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.1
Hotel algemeen
7.7
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
5.4
- Vlissingen - Stel (50+)

"Een hotel in een saaie buitenwijk van Antwerpen pal aan de ring. Goede (tram)verbinding met het centrum. Kamer was zeer klein en had zijn beste tijd gehad. Oogde smoezelig en er waren her en der (soms gerepareerde) beschadigingen tot en met een winkelhaak in de vitrage. Kortom de kamer was geen reclame voor dit hotel. Wij waren vroeg, omdat we eerst nog Antwerpen in wilden. We konden nog niet inchecken, omdat onze kamer nog niet klaar was. Geen probleem, daar hadden we op gerekend. Maar vreemd was dat we onze bagage niet konden achterlaten, omdat ze niet konden garanderen dat die veilig opgeborgen kon worden. Er werd ons geadviseerd de bagage in de auto achter te laten."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.9
Hotel algemeen
4.7
Service
5.2
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0
5.8
- Den Haag - Stel (50-)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.6
Hotel algemeen
7.6
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
4.0
7.2
- enschede - Ouders met kinderen



Tip: Antwerpen is een mooi oude stad veel te zien en te doen mooie winkel gelegenheid en toch natuur ben gek op antwerpen

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
7.6
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
6.5
4.5
- Veendam - Stel (50+)

"Moesten €5.00 meer betalen dan het bedrag wat doorgegeven was als betalen aan het Hotel bij aankomst.Zeer kleine kamer, geen koelkast en verder ook geen enkele luxe."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
4.8
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
4.0
6.1
- Waddinxveen - Stel (50+)

"Eenvoudige kamer met goed bed. Kunt de auto gratig parkeren (in het weekend is er in ieder geval plaats) vervolgens neem je het antieke trammetje- lijn 11 (bijv.) naar het centrum. Je kunt een OV kaart kopen in het hotel. 7 ritjes voor €10,- Op weg naar de stad kom langs het draakplein ( zo wel voor als na de spoortunnel ) hier zijn leuke en sfeervolle restaurantjes en kroegjes met bijzonder vriendelijk personeel en een goede prijs/kwaliteit verhouding ( is ook op loopafstand van het hotel,mits je goed ter been bent)"

Tip: Al regelmatig in Antwerpen geweest maar nu voor de eerste keer genoten van het Museum Plantin- Moretus, (drukkers familie) op de vrijdagmarkt. Zowel het pand als de drukkerij zijn prachtig!

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.9
Hotel algemeen
7.8
Service
5.2
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
4.0
6.1
- Wassenaar - Gezelschap vrienden/familie

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.9
Hotel algemeen
5.9
Service
7.2
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
4.0
Vragen? Start chat