Beoordeling Novotel Antwerpen

Haven 200, Luithagen Haven 6, 2030  Antwerpen, België
Met gratis parkeergelegenheid, gratis internet en buitenzwembad (2 kinderen gratis)

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over Novotel Antwerpen.

Alle beoordelingen 74

7.2
Kwaliteit kamer
7.1
Hotel algemeen
6.8
Service
7.6
Kwaliteit ontbijt
7.5
Prijs/kwaliteit
7.2

Stel (50-) 22

7.4
Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
7.0
Service
7.9
Kwaliteit ontbijt
6.6
Prijs/kwaliteit
7.2

Stel (50+) 22

7.6
Kwaliteit kamer
7.5
Hotel algemeen
7.4
Service
7.9
Kwaliteit ontbijt
7.6
Prijs/kwaliteit
7.2

Ouders met kinderen 20

7.6
Kwaliteit kamer
7.4
Hotel algemeen
7.3
Service
8.1
Kwaliteit ontbijt
7.4
Prijs/kwaliteit
7.8

Gezelschap vrienden/familie 10

7.7
Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
7.5
Service
7.9
Kwaliteit ontbijt
7.2
Prijs/kwaliteit
8.0

Alle beoordelingen

48% van de gasten raadt Novotel Antwerpen aan.

7.8
- Goes - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
7.1
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
7.5
- Aalten - Stel (50-)

"Tram is een uur lopen, bus nog geen 10min. Wel in gedachte nemende dat 'de Lijn' rijd wanneer ze zin hebben, zo hebben wij 1,5 uur moeten wachten tot hij kwam samen met andere gasten. Dus wees hier op voorbereid."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
6.3
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
5.2
- Veendam - Ouders met kinderen

"Wij wouden een dagje winkelen in Antwerpen, helaas is dat niet gebeurd door het hotel. Bij aankomst bleek dat er door een fout van het hotel 1 kamer stond in plaats van de gereserveerde 2 lkamers. Drie volwassenen en 2 kleine kinderen op 1 kamer gaat natuurlijk niet. Na veel willen en wegen en inmiddels bijna drie kwartier verder mochten we 1 kamer in en na het winkelen zou ook kamer 2 in orde zijn. Spullen in kamer 1 gezet en beneden om een taxi gevraagd naar het centrum, we mochten van de receptioniste buiten wachten. Na een uur wachten is er nog geen taxi. Weer naar binnen om te vragen. Belt een andere receptioniste de desbetreffende taxibedrijf, geen taxi besteld. Weer een kwartier verder. Ze bood aan op nogmaals een taxi te bestellen wat weer een half uur zou duren. Geïrriteerd maar zelf met de auto richting het centrum. Bij terugkomst zegt 1 receptionist dat het hotel vol is en dat ze geen kamers hebben. Daarna is er opeens wel eeen kamer. 169 euro verder en niet kunnen shoppen. NOOIT Meer voor ons dit"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.9
Hotel algemeen
6.0
Service
4.0
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
4.0
8.3
- Groningen - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
7.5
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
5.0
- Noordwijk - Stel (50+)

"Geen bad .wijn besteld via roomservice maar moesten wij zelf beneden betalen,en werd € 10 extra in rekening gebracht"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
5.2
Service
5.2
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5
6.3
- Zelhem - Ouders met kinderen

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.9
Hotel algemeen
6.1
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
8.3
- Braunlage, Duitsland - Ouders met kinderen

"Zeer spontaan geboekt, maar alles prima gelukt. De late check-in (rond 00.30 uur) was geen probleem, personeel erg vriendelijk en kamer mooi en schoon. De badkamer was super, eindelijk een douche die niet in een badkuip zit! Het ontbijt was prima, wederom vriendelijk personeel en zeer hulpvaardig. De variatie bij het ontbijt was niet extreem, maar dat is ook niet nodig. Alles wat men 's morgens nodig heeft (en meer) was er"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.9
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
9.0
8.2
- Koog aan de Zaan - Stel (50+)

"Wij zijn al voor de vijfde maal in het Novotel geweest en net zoals de vorige keren alles keurig netjes. Vriendelijk personeel en s,morgens een heerlijk ontbijt. Voor ons een ideale ligging , dicht bij de snelwegen, om leuke uitstapjes te maken."

Tip: Deze keer hebben wij een uitstap gemaakt naar Bergen op Zoom en naar Mechelen. Zondags naar de "Vogelmarkt" en lekker gegeten op de Keizerlei. Keuze genoeg aan goede restaurants.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
4.3
- Venlo - Gezelschap vrienden/familie

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
4.0
Service
5.3
Kwaliteit ontbijt
4.0
Prijs/kwaliteit
4.0
6.7
- Nijkerk - Stel (50+)

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
5.6
Service
7.5
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
1 2 3 4 5 6 7 8