Beoordeling Century Hotel

Pelikaanstraat 20, 2018  Antwerpen, België
Midden in het veelzijdige centrum van Antwerpen

Alle beoordelingen 20

7.0
Kwaliteit kamer
6.7
Hotel algemeen
6.8
Service
7.7
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
7.0

Stel (50-) 9

6.3
Kwaliteit kamer
5.8
Hotel algemeen
6.7
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
1.2
Prijs/kwaliteit
5.3

Stel (50+) 5

6.4
Kwaliteit kamer
5.7
Hotel algemeen
6.3
Service
6.7
Kwaliteit ontbijt
4.3
Prijs/kwaliteit
6.2

Ouders met kinderen 1

7.2
Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
7.4
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
0.0
Prijs/kwaliteit
8.0

Gezelschap vrienden/familie 5

7.1
Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.5
Service
7.5
Kwaliteit ontbijt
4.5
Prijs/kwaliteit
7.0

Alle beoordelingen

67% van de gasten raadt Century Hotel aan.

7.3
- Stel (50-) -

"Vloerbedekking achterstallig."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
6.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
7.0
6.2
- Stel (50+) -

"veel overlast op 7e verdieping van zeeeeeeer luidruchtige oekrainse gasten"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.0
Hotel algemeen
6.0
Service
7.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
7.0
7.5
- Stel (50+) -

"Slechte bedden na klacht nieuwe matrassen wel wat verbetering maar kan nog beter erg zacht"

Tip: Tegen over Centraal Station geen overlast van stapt zo de voordeur uit steekt de straat over en loopt het station binnen. Midden in het wwinkelgebied aanrader Bier Centraal een heel leuke kroeg/ eetcafé

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.0
Hotel algemeen
7.0
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
7.0
5.3
- Groningen - Stel (50-) -

"Hotel heeft een goede ligging, maar daar is alles mee gezegd. Kamer is bijzonder klein en smal. Je kon niet naar de badkamer zonder over het bed te lopen. Daarnaast was de kamer in erg slechte staat. Bed lag overigens nog geen 5 centimeter boven de grond met een zeer onconforabele balk in het midden. Er zaten gaten in het gordijn van het enige kleine raam. Kamers waren verder erg rumoerig. Gasten op de gang kon je fluisterend al goed horen. Voor de prijs die is betaald vind ik het al met al een schandelijke bedoeling."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
4.6
Hotel algemeen
6.1
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
4.0
6.1
- Breda - Stel (50-) -

"Hotel midden in het centrum maar kan wel wat schoonmaakbeurten gebruiken"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
5.9
Hotel algemeen
6.9
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
4.0
7.2
- Amsterdam - Ouders met kinderen -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
7.4
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
8.0
6.8
- Kaatsheuvel - Stel (50+) -

"Ik had uitgezocht dat je bij een q-parking 25% korting zou krijgen en dat ook de eerste dag gekregen. Toen wij vrijdag uit checkte, vroeg ik aan de dame achter de balie of dit kaartje nog geldig was omdat we dat woensdag al hadden gekregen, waarop zij dacht dat we het kaartje kwijt waren want ze hadden toen geen kaartjes meer. Ook raar natuurlijk. Aangekomen in de parking nam het apparaat het kortingskaartje niet aan, dus geen korting. Het volle pond betaald en terug gegaan naar het hotel, maar volgens haar moest het werken. Ze had mijn naam en tel nr genoteerd om het te overleggen met haar manager , maar tot op heden niks gehoord. Gisteren nog een mail gestuurd maar nog niets op terug gekregen. Ik wacht nog even af, want dan ga ik vd week naar het hotel bellen. Geen goeie service."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
7.6
Service
6.5
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5
6.4
- A - Gezelschap vrienden/familie -

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
5.7
Service
7.2
Kwaliteit ontbijt
6.5
Prijs/kwaliteit
6.5
6.9
- Den haag - Stel (50-) -

"Locatie is top. Lift naast het station. Hotel zelf stelt niet zoveel voor. Prima voor een nachtje"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.9
Hotel algemeen
6.9
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
4.0
6.6
- Leiderdorp - Stel (50+) -



Tip: Restaurant "Het Elfde Gebod" is aan te bevelen.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
6.1
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
-
Prijs/kwaliteit
6.5