Beoordeling NH Gent Belfort

Hoogpoort 63, 9000  Gent, België
In het historische centrum gelegen (1 kind gratis)

Bekijk hier de beoordelingen van onze gasten over NH Gent Belfort.

Alle beoordelingen 217

8.5
Kwaliteit kamer
8.4
Hotel algemeen
8.5
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
8.5
Prijs/kwaliteit
8.3

Stel (50-) 100

8.2
Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.4
Service
8.3
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0

Stel (50+) 61

8.4
Kwaliteit kamer
8.4
Hotel algemeen
8.4
Service
8.4
Kwaliteit ontbijt
8.2
Prijs/kwaliteit
8.1

Ouders met kinderen 10

8.5
Kwaliteit kamer
8.6
Hotel algemeen
8.5
Service
8.4
Kwaliteit ontbijt
7.0
Prijs/kwaliteit
8.3

Gezelschap vrienden/familie 45

8.4
Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.5
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
8.8
Prijs/kwaliteit
8.0

Single 1

8.1
Kwaliteit kamer
7.8
Hotel algemeen
8.8
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
0.0
Prijs/kwaliteit
6.5

Alle beoordelingen

98% van de gasten raadt NH Gent Belfort aan.

7.7
- Nederland - Stel (50-)

"De foto;s op de site zijn mooier dan de kamers werkelijk zijn. Verder een prima hotel, met uitgebreid ontbijt en natuurlijk midden in het centrum"

Tip: Illuseum een leuk klein museum met allehande optische illusies ,net buiten het centrum en alleen zondagmiddag open.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
7.6
Hotel algemeen
7.7
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
6.5
7.0
- Oosterhout - Gezelschap vrienden/familie

"Inchecken zou vanaf 15.00 uur zijn. Wij werden om 15.30 weer naar buiten gestuurd met de mededeling dat er nog geen kamers waren. Een uur later terug gekomen en toen was er gelukkig wel een kamer, maar niks geen excuses gekregen. Verder waren onze ervaringen met dit hotel positief. Met name het ontbijt was heerlijk. En fijn dat er gratis WIFI in de hotelkamer was."

Tip: Met de Gent City Card kun je geld besparen als je verschillende dingen wilt doen/bezoeken. Voor €30 heb je een 48-uurs kaart en voor €35 een 72-uurs kaart. Je hebt dan gratis OV, 2 rondvaartboten en toegang tot vele musea, de Burcht en het Belfort. Wij hebben de kaart bij de Tourist Info gekocht, maar er zijn meerdere verkooppunten.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
6.5
Hotel algemeen
7.6
Service
6.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
6.5
8.4
- Rotterdam - Gezelschap vrienden/familie

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.7
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
-
8.9
- Breugel - Stel (50+)



Tip: Leuke Begische kroeg de Trollenkelder bij St. Jacobsplein: veel keuze in Belgische bieren en zeer vriendelijke barman Maarten.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
8.8
Service
8.7
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
8.4
- Den Haag - Stel (50-)

"Prima hotel met behulpzame medewerkers. Het ontbijt was uitgebreid en bevat voor ieder wat wils."

Tip: In de buurt van het hotel is een Chinees restaurant genaamd Peking. Blijf hier uit de buurt. Het personeel was onvriendelijk, het eten matig en de prijs/kwaliteitverhouding zeer teleurstellend.

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.0
Hotel algemeen
8.4
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.3
- Linne - Stel (50+)

"Voor de 2e keer naar dit mooie hotel geweest met zijn prachtige ligging midden in het centrum, goed ontbijt, mooie kamer en prima service."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.2
Hotel algemeen
8.4
Service
8.0
Kwaliteit ontbijt
8.0
Prijs/kwaliteit
9.0
8.8
- Lanaken - Gezelschap vrienden/familie

"Super verzorgd hotel. Uitstekende vriendelijke service. Normaal standaard kamer maar kregen gratis upgrade naar superior kamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt en perfecte ligging. Een top mystery hotel !!"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
8.8
Hotel algemeen
8.6
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
8.8
- St. Anthonis - Stel (50+)

"bij aankomst om 16.00 uur was onze kamer nog niet beschikbaar ( "inchecken vanf 15.00 uur") en kon ook niet vermeld worden wanneeer deze wel klaar zou zijn. We kregen wel de mogelijkheid een upgrade naar een executive kamer te nemen, maar wel voor 15.- euro extra. Uit arren moede maar gedaan !!"

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
9.0
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
8.8
- Enschede - Gezelschap vrienden/familie

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
8.6
Service
8.5
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
9.0
- Delft - Ouders met kinderen

"Dit was een prachtig hotel midden in de stad, voor een mooie deal; eigenlijk betaalden we een tweesterrenprijs voor een viersterrenhotel."

Persoonlijke beoordeling

Kwaliteit kamer
9.0
Hotel algemeen
9.0
Service
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
1 2 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 21 22