beoordeling NH Gent Belfort - Gent

Hier geven onze gasten hun beoordeling over het verblijf in NH Gent Belfort. Meer informatie.
NH Gent Belfort 8.4 10
215
beoordelingen
215
Kwaliteit kamer
8.3
Hotel algemeen
8.5
Service
8.4
Kwaliteit ontbijt
8.5
Prijs/kwaliteit
8.2
Toon beoordeling van:
Alle beoordelingen
215
97% van de gasten raadt NH Gent Belfort aan
Toon beoordelingen:
Sorteer op:
NH Gent Belfort:
beoordelingen tips
30 maart 2014
Beoordeling van Edwin | Woensdrecht | Stel (50-)
review cijfer
8.3 10
Kwaliteit kamer
8.0
Service
8.5
Prijs/kwaliteit
6.5
Hotel algemeen
8.6
Kwaliteit ontbijt
9.0
Zeer goed hotel, op een mooie locatie. Mooie kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt, ondanks dat al het personeel in de ontbijtzaal nogal een ochtend humeur had...

Tip: Restaurant wat een aanrader is voor zowel lunch als diner: Puur Hoogpoort 35. Ontzettend goed eten voor een mooie prijs en een prettige sfeer. Ook gegeten bij De Witte Leeuw aan de Graslei waar een aantal mensen een positieve reactie over hebben gezet hier, echter was onze ervaring minder positief. Eten was redelijk goed, hoeveelheid in ieder geval ruim voldoende, maar als je niet op het terras zit, is het er niet prettig eten.
23 maart 2014
Beoordeling van keizer | soest | Stel (50+)
review cijfer
8.2 10
Kwaliteit kamer
7.6
Service
9.0
Prijs/kwaliteit
6.5
Hotel algemeen
8.8
Kwaliteit ontbijt
8.0
23 maart 2014
Beoordeling van H. Samaniri | Ridderkerk | Stel (50+)
review cijfer
8.2 10
Kwaliteit kamer
8.0
Service
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
Hotel algemeen
8.8
Kwaliteit ontbijt
8.0
Ondanks dat we maar één overnachting hadden, voelden we ons op ons gemak in het hotel. Balie-personeel was vriendelijk en we stelden het zeer op prijs dat er parkeerservice aanwezig was. Het ontbijt was prima. En ook de mogelijkheid om op zondag later te kunnen uitchecken waardeerden we zeer. Al met al hadden we een prima weekend in Gent en het hotel was daar zeker een onderdeel van.

Tip: Eigenlijk was 1 1/5 dag Gent te weinig. En jammer dat zondag de winkels niet open waren. Daarentegen was er keuze genoeg in restaurants en terrasjes. Een wandeling door het historisch centrum van Gent was/is zeker aan te bevelen. Wij gaan zeker nog een keer terug naar Gent en dan als het weer wat beter is.
16 maart 2014
Beoordeling van Dekker | Haamstede | Stel (50+)
review cijfer
8.4 10
Kwaliteit kamer
8.2
Service
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
Hotel algemeen
8.6
Kwaliteit ontbijt
9.0
Hadden mistery hotel geboekt kwamen bij dit hotel terecht. Grote (wel wat oubollig meubilair) kamer, vriendelijk personeel, heerlijk uitgebreid ontbijt en de kuxe om op zondag pas om vijf uur uit te chechen!

15 maart 2014
Beoordeling van anoniem | wijhe | Stel (50+)
review cijfer
8.9 10
Kwaliteit kamer
9.0
Service
9.0
Prijs/kwaliteit
8.0
Hotel algemeen
8.8
Kwaliteit ontbijt
9.0
aan te bevelen hotel.

Tip: Jan van Eijk in de St Baafs
23 februari 2014
Beoordeling van inge | neeroeteren | Gezelschap vrienden/familie
review cijfer
9.0 10
Kwaliteit kamer
9.0
Service
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
Hotel algemeen
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
16 februari 2014
Beoordeling van Danielle Kroon | Alphen aan den Rijn | Stel (50-)
review cijfer
8.0 10
Kwaliteit kamer
7.6
Service
8.0
Prijs/kwaliteit
8.0
Hotel algemeen
8.4
Kwaliteit ontbijt
8.0
We hadden een mooie moderne ruime kamer. Alles was netjes en schoon. Het ontbijt was prima. Veel keus. Het was alleen erg druk in het hotel tijdens het valentijs weekend. Het aanvullen van het ontbijt liep daardoor wat vertraagd. We hebben erg genoten van ons verblijf.

Tip: Erg goed restaurant is De witte leeuw, aan het water, graslei 6. (Gratis WiFi) Ook erg goed Italiaans restaurant is Picobello, in de belfortstraat 8, vlakbij het hotel, heerlijke pizza's. Lekker lunchen kun je bij pain perdu, walpoortstraat 9. Gratis WiFi en eigengemaakte en biologische producten.
16 februari 2014
Beoordeling van Jan | Gouda | Stel (50-)
review cijfer
8.3 10
Kwaliteit kamer
8.2
Service
8.0
Prijs/kwaliteit
9.0
Hotel algemeen
8.3
Kwaliteit ontbijt
9.0
16 februari 2014
Beoordeling van Stel | Groningen | Stel (50-)
review cijfer
8.5 10
Kwaliteit kamer
8.5
Service
9.0
Prijs/kwaliteit
9.0
Hotel algemeen
8.1
Kwaliteit ontbijt
9.0
9 februari 2014
Beoordeling van Yil | Maastricht | Stel (50-)
review cijfer
8.0 10
Kwaliteit kamer
8.1
Service
6.5
Prijs/kwaliteit
8.0
Hotel algemeen
9.0
Kwaliteit ontbijt
9.0
Toon beoordelingen:
De beoordelingen over NH Gent Belfort zijn persoonlijke ervaringen van onze gasten. Wij behouden ons het recht voor om een beoordeling over NH Gent Belfort die schuttingtaal, discriminerende of beledigende teksten of reclame-uitingen bevat niet te plaatsen.